Pinterest İçerikleri Nasıl Olmalı?
Pinterest İçerikleri Nasıl Olmalı?

Pinterest, görsel tabanlı bir sosyal ağdır. Bu nedenle de Pinterest içeriklerinin neler olması gerektiği ya da Pinterest kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar sıklıkla soru işaretlerine sebep olmuştur.

09 Şubat 2022
0
854
Kriz İletişimi ve Yönetimi Nasıl Yapılır?
Kriz İletişimi ve Yönetimi Nasıl Yapılır?

Kriz iletişimi ile kriz yönetimi günümüz markalarının ve firmalarının neredeyse hepsinin hazırlıklı olması gereken bir konudur.

04 Şubat 2022
0
908
Risk İletişimi Nedir?
Risk İletişimi Nedir?

Risk iletişimi temel anlamda kriz iletişimi ile birlikte meydana gelen ve aslında birbirleri ile iç içe geçmiş iki kavramdır.

02 Şubat 2022
0
2010
PEST Analizi Nedir?
PEST Analizi Nedir?

Günümüzdeki pek çok işletme bazı dönemlerde kendilerinden ya da küreselleşmenin etkisinden dolayı çeşitli krizler ile karşı karşıya gelebilir. 

31 Ocak 2022
0
1533
Competitor Array Analizi Nedir? Dikkat Edilmesi Gerekenler
Competitor Array Analizi Nedir? Dikkat Edilmesi Gerekenler

Rakip dizisi ya da diğer bir ifade ile Competitor Array analizi genellikle rakip firmalarınızın, şirketlerinizin performans değerlerini anlamanız, çözümlemeniz, ölçümlemeniz için kullanılan bir analiz yöntemidir. 

28 Ocak 2022
0
1219
SWOT Analizi Nedir?
SWOT Analizi Nedir?

SWOT analizi özellikle şirketlerin, kurumların ya da markaların kendilerini ölçmek, güncel durumlarını tespit etmek için sıklıkla başvurdukları bir analiz yöntemidir.

26 Ocak 2022
0
1220
Rakip Analizi Nasıl Yapılır?
Rakip Analizi Nasıl Yapılır?

Rakip analizi ya da diğer bir ifade ile rekabet analizi bir sektörde hizmet ya da ürün sunan markaların, firmaların ya da şirketlerin sundukları hizmeti ya da ürünü sunan diğer markaları analiz etmesi sürecidir.

24 Ocak 2022
0
1370
Sektör Analizi Nasıl Yapılır?
Sektör Analizi Nasıl Yapılır?

Sektör analizi tüm markaların ve firmaların hem bir sektöre girmeden önce hem de girdikten bir süre sonra da yapılması gereken bir analizdir. Çünkü, her marka piyasaya yeni bir ürün sürmeden ya da yeni bir sektöre giriş yapmadan önce sektörün nabzını tutmalı, kimlerin sektörde var olduğunu ve pastanın büyük dilimlerinin kimlere gittiğini ölçmesi gerekir. 

21 Ocak 2022
0
1095
Facebook Reklamlarında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Facebook Reklamlarında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Facebook son yıllarda bünyesine birçok markayı katması ve adını da Meta olarak değiştirmesi ile birlikte dijital pazarlama, dijital reklamcılık gibi alanlarda da kendine oldukça önemli bir alan edinmiştir. Bu sayede de Facebook ya da yeni adı ile Meta şirketi bünyesinde bulunan tüm platformlardaki reklamlar için birtakım düzenlemeler yapmıştır. 

19 Ocak 2022
0
1214
En İyi Web Tarayıcıları Nelerdir?
En İyi Web Tarayıcıları Nelerdir?

Günümüz dünyasında internet her geçen gün kendini geliştiren bir yapıya sahiptir. Bu nedenle de her geçen gün internetin uçsuz ve bucaksız dünyası daha da gelişmekte daha da dönüşmekte ve daha da genişlemektedir. 

17 Ocak 2022
0
1868
Google Doodle Nedir?
Google Doodle Nedir?

Google son yılların en popüler arama motorlarından biri olmasının yanı sıra oldukça büyük bir veri tabanı sunması bakımından da dünyanın en önemli ve en büyük şirketleri arasında kendine oldukça ciddi bir yer edinmiştir. 

14 Ocak 2022
0
1844
Google Reklamlarında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Google Reklamlarında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Google, özellikle internet teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte çok büyük bir gelişim ivmesi yakalamıştır. 

12 Ocak 2022
0
784
Google Haritalar Kullanmanın Avantajları Nelerdir?
Google Haritalar Kullanmanın Avantajları Nelerdir?

Gelişen, büyüyen dünyamızda internetin ve teknolojilerin gelişmesiyle birlikte pek çok teknolojik araçta hayatımızın birer parçası haline gelmiştir. Bu parçalar ise bir bütün olarak hayatlarımızı kolaylaştırıcı öğeler olmuştur.

10 Ocak 2022
0
1055
Sektör ve Rakip Analizi Nedir?
Sektör ve Rakip Analizi Nedir?

Sektör ve rakip analizleri bir marka için en önemli analizlerdir. Çünkü, sektör analizi ile ürün veya hizmetler satılmadan önce sektörde kimler bu hizmeti veriyor ve bu ürün ya da hizmetlerin pazardaki en büyük paydaşları kimler gibi çeşitli soruların cevaplandırılması mümkün hale gelir.

07 Ocak 2022
0
1336
Hemen Çıkma (Bounce Rate) Oranı Nedir? Nasıl Düşürülür?
Hemen Çıkma (Bounce Rate) Oranı Nedir? Nasıl Düşürülür?

Web sitelerini ziyaret eden kullanıcıların site üzerindeki etkileşimleri ve davranışları analiz edilerek birçok bilgi edinilir. Yapılan analizler ile web sitesinde kullanıcı deneyiminin iyileştirilmesi mümkün olur.

05 Ocak 2022
0
812
Twitter İşletme Hesabı Nasıl Açılır?
Twitter İşletme Hesabı Nasıl Açılır?

Son yılların en popüler sosyal medya uygulamalarından biri olan ve pek çok kişinin de anlık etkileşim alabilmesi açısından tercih edilen Twitter, her geçen gün kendini yenileyen bir yapıya sahiptir.

03 Ocak 2022
0
4073
Google Ads Maksimum Performans Kampanyası
Google Ads Maksimum Performans Kampanyası

Google neredeyse tüm dünyanın en çok kullanılan arama motorudur. 

31 Aralık 2021
0
1213
Youtube Beğenmeme Sayılarını Neden Gizledi?
Youtube Beğenmeme Sayılarını Neden Gizledi?

Son yılların en gözde video izleme platformu olan Youtube her geçen gün daha popüler ve daha çok kişinin katıldığı bir platform haline geldi.

29 Aralık 2021
0
1033
Facebook Dönüşümler API Nedir?
Facebook Dönüşümler API Nedir?

Facebook üzerinden yapılan reklamlar sonucunda elde edilen veriler sayesinde bir hedef kitle analizi yapılabilir.

27 Aralık 2021
0
1421
Yazı Fontlarının Görsel Algı Üzerindeki Etkileri
Yazı Fontlarının Görsel Algı Üzerindeki Etkileri

Günümüz yaşantısında gerek dijital ortamlarda gerekse geleneksel ortamlarda sıklıkla yazı fontları bir diğer ifade ile yazı karakterleri ile denk geliyoruz. 

24 Aralık 2021
0
1588
Facebook İçerikleri Nasıl Olmalı?
Facebook İçerikleri Nasıl Olmalı?

Günümüz dünya yapısı içerisinde Facebook, sosyal medya platformları açısından oldukça önemlidir. Çünkü, günümüzde pek çok popüler sosyal medya uygulaması Facebook ya da değişen adıyla Meta’ya bağlıdır. Bu nedenle de Facebook uygulamasının dışında 

23 Aralık 2021
0
768
Logo Tasarımında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Logo Tasarımında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Logolar bir markanın yüzüdür. Bu nedenle de bir markaya logo tasarımı yaparken çok dikkatli olunması gerekir. 

23 Aralık 2021
0
1034
Marka Bağlılığı Nasıl Geliştirilir?
Marka Bağlılığı Nasıl Geliştirilir?

Marka sadakati ya da diğer bir ifade ile markabağlılığı aslında tüketicilerin bir marka ile duygusal anlamda bir bağ kurmasının ardından düzenli olarak o markanın ürettiği ürün ve hizmetleri satın aldığı bir süreçtir. 

23 Aralık 2021
0
2534
Marka Farkındalığı Nedir? Nasıl Yaratılır?
Marka Farkındalığı Nedir? Nasıl Yaratılır?

Günümüz rekabetçi yapısı içerisinde markaların öne çıkabilmeleri ve varlıklarını sürdürebilmeleri için öncelikle kendi farkındalıklarını yaratmaları gerekir.

23 Aralık 2021
0
1858
Marka İmajı Nedir? Nasıl Oluşturulur?
Marka İmajı Nedir? Nasıl Oluşturulur?

Tüketicilerin ve müşterilerin marka nezdinde sahip oldukları tüm düşünceler aslında marka imajını ifade eder. 

23 Aralık 2021
0
1106
TikTok İçerikleri Nasıl Olmalı?
TikTok İçerikleri Nasıl Olmalı?

Son dönemin en büyük sıçrayışını yaşayan TikTok günümüz sosyal medya uygulamaları arasında kendine önemli bir yer edinmiştir.

23 Aralık 2021
0
873
Pazaryeri Entegrasyonu Nedir? Avantajları Nelerdir?
Pazaryeri Entegrasyonu Nedir? Avantajları Nelerdir?

E-ticarete olan ilginin günden güne artması ile e-ticaret pazaryerleri günümüzün en önemli satış platformları arasında yer almasını sağlamıştır. 

22 Aralık 2021
0
903
Instagram İçerikleri Nasıl Olmalı?
Instagram İçerikleri Nasıl Olmalı?
Instagram hiç şüphesiz en popüler sosyal medya uygulamalarından biridir. Bu nedenle de Instagram üzerinden üretilecek her içeriğin çok büyük bir önemi
06 Aralık 2021
0
1407
Linkedin İçerikleri Nasıl Olmalı?
Linkedin İçerikleri Nasıl Olmalı?
Günümüz iş dünyasının sosyal medyası olarak anılan Linkedin, sosyal medya yönetimi ve dijital pazarlama süreçleri içinde çok önemli bir kanal görevini
03 Aralık 2021
0
1195
DuckDuckGo Nedir?
DuckDuckGo Nedir?
DuckDuckGo temel anlamda kişisel verilerin gizliliğe önem veren açık kaynaklı bir web arama motorudur. Aynı zamanda mobil web tarayıcısı olarak da kul
01 Aralık 2021
0
1335
TAKİP ET @timsahajans