Linkedin İçerikleri Nasıl Olmalı?
Günümüz iş dünyasının sosyal medyası olarak anılan Linkedin, sosyal medya yönetimi ve dijital pazarlama süreçleri içinde çok önemli bir kanal görevini üstlenir. Bu nedenle de Linkedin üzerinden içerik üretimi yapılırken dikkatli olunması ve belli başlı içerik üretim kurallarına bağlı kalınması gerekir. Çünkü, Linkedin diğer sosyal medya kanallarından farklı olarak daha çok iş dünyasına hitap eden bir platformdur. Bundan dolayı da Linkedin üzerinden üretilen tüm içeriklerin özenli olması ve platformun yapısına uygun olması önemlidir.
Bu nedenle sizler için Linkedin üzerinden içerik üretimi yapılırken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar hakkında bilgiler derledik.
Dikkat Çekici Başlıklar Üretin
Linkedin bir iş dünyası sosyal medyası da olsa dikkat çekici başlıklara sahip olan gönderilerin, içeriklerin daha çok tıklandığı, daha çok okunduğu ve daha çok ilgi çektiği çeşitli araştırmalar ile ortaya konmuştur. Bu nedenle de Linkedin üzerinden içerik üretecek olan kişilerin ya da kurumların içerik başlıklarını dikkat çekici ve ilgi uyandırıcı bir biçimde kurgulaması görünürlüğüyle etkileşim oranını arttıracaktır.
Bu sayede de hem içerik üreticisi hem de marka ya da kişi platform kullanıcıları tarafından güzel geri dönüşler alacaktır.
Hedef Kitlenizi Tanıyın
Sadece Linkedin için değil tüm sosyal medya uygulamaları için hedef kitlenin iyi tanınması çok önemlidir. Çünkü, hedef kitlenizin hoşlanmayacağı içerikler üretmeniz ya da yanlış hedef kitleler ile etkileşime girmeye çalışmanız markanız hakkında olumsuz algı yaratabilir. Örneğin, bebek bezi üreten bir firmanın hasta bezi üretmiyorsa hasta bezine ihtiyacı olan kitleler ile etkileşime girmeye çalışması mantıklı olmayacaktır. Aynı şekilde sigara karşıtı bir gruba sigara içerikli reklamlar ya da içerikler göstermekte markaya olumlu bir etki vermeyecektir.
Bu nedenle hedef kitlenin iyi tanınması çok önemlidir.
Orijinal Olun
Orijinal içerikler her zaman dikkat çeker. Çünkü, kişiler sürekli birbirinin tekrarı içerikler gördüğünde algıda seçicilik yapmaya başlarlar ve birbirine benzeyen şeyleri artık algılamazlar. Bu da sizin herkes gibi paylaşım yapmanız durumunda ya da herkes gibi içerik üretmeniz durumunda görünürlüğünüzü olumsuz etkileyecektir.
Bu nedenle içeriklerinizde ve metinlerinizde orijinal olmanız hem sizin hem de markanın yükselmesine yardımcı olur.
https://www.timsahajans.com.tr
0 Yorum