Google Ads, dijital reklamcılıkta yaygın olarak tercih edilen reklam platformları arasında yer alır.
Pinterest, görsel temelli bir keşif ve ilham platformudur. Kullanıcılar, milyonlarca farklı kategori altında bulunan görselleri keşfedebilir, kaydedebilir ve paylaşabilirler.
Google Analytics, web sitesi sahiplerinin site performansını izlemesine ve kullanıcı etkileşimlerinin analiz edilmesine olanak sağlayan bir araçtır.
Alışveriş alışkanlıklarının değişmesiyle büyük veya küçük her marka ve firma dijital reklamlara önemli bütçeler ayırmaktadır.
B2C pazarlama, işletmelerin doğrudan tüketiciye ürün veya hizmet sattığı bir pazarlama modelini ifade eder.
Persona, pazarlama araştırmalarında sıkça karşılaşılan terimler arasında yer alır.
Web sitesi yönlendirmeleri, internet ağında oluşan çeşitli sorunlar sebebiyle web siteleri tarafından kullanılır.
SEO eklentileri, tarayıcıya yüklenebilen ve web sitesinin arama motoru optimizasyonu (SEO) çalışmalarını destekleyen araçlardır.
Yandex, Rusya merkezli bir arama motorudur. Ülkemizde de sıklıkla tercih edilen bir arama motoru olan Yandex, aynı zamanda markalar için Google benzeri dijital reklam hizmetleri de sunar.
Google Analytics 4, Google Universal Analytics aracının yerini almaya başladı.
Günümüz iş dünyasında, online varlıklar ve dijital pazarlama stratejileri, işletmeler için başarılı bir şekilde büyümek için hayati önem taşır.
Günümüzde herhangi bir ücret ödemeden organik olarak arama motoru sonuç sayfalarında öne çıkmak, markalar için daha da önemli hale gelmiştir.
Dijital pazarlama alanında çalışan kişiler, markalar için kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve dönüşüm oranlarını artırmak amacıyla farklı stratejiler benimser.
Son zamanlarda sıkça duyduğumuz yapay zeka, pek çok sektörde kendine yer edinmeye devam ediyor.
Günümüzde değişen alışveriş alışkanlıkları, markaları dijital platformlarda güçlenmeye itmektedir.
Büyüme odaklı pazarlama, işletmenin potansiyel müşteri kitlesini geliştirerek gelirlerini artırmak için stratejiler geliştirdiği bir pazarlama yaklaşımıdır.
Bağlantı metni (anchor text), bir web sayfasında bulunan bir kelimenin veya kelime grubunun üzerine tıklandığında ilgili sayfaya yönlendirilmesini sağlayan metindir. Bağlantı metni, genellikle farklı bir renk veya altı çizili olarak vurgulanarak kullanıcılar için tıklanabilir hale getirilir.
Sosyal medya danışmanlığı, şirketlerin veya bireylerin sosyal medya profillerinin yönetilmesine ve gelişimine yardımcı olan bir danışmanlık hizmetidir.
Singapur
Merkezli, risk yatırım firması olan True Global Ventures (TGV), dijital
varlıklar ve Web3 için önde gelen küresel platformlardan biri olan Ledger'a 24
milyon ABD dolarından fazla (22 milyon Euro'dan fazla) yatırım yaptı.
Web sitenin hedef kitlesini büyütebilmek için en önemli kural, ziyaretçileri sitede daha uzun tutmaktır. Bu konuda web sitenin e-ticaret sitesi veya bilgi veren bir site olması işleri değiştirmez.
Marketing funnel, son zamanlarda pazarlama alanında trend kavramlardan biridir. Marketing funnel, potansiyel müşterilerin ürün veya hizmet satın almadan önce geçtiği aşamaları gösteren bir modeldir.
Meta etiketleri, bir web sayfasının içeriğinin arama motoru botları tarafından anlaşılmasını sağlayan HTML etiketleridir.
Google Survey Türkçe ismi ile Google Form olarak bilinir. Google’ın kullanıcılarına sunduğu, herhangi bir ücret talep etmeyen bir online anket oluşturma ve hazırlama uygulamasıdır.
Sosyal medya stratejisi, firmaların/işletmelerin sosyal medya platformları üzerinden ürünlerini/hizmetlerini hedef kitlesine ulaştırarak etkileşimlerini ve satışlarını arttırmak için başvurduğu yönteme denir.
Son zamanlarda çeşitli sektörlerde sıklıkla duyduğumuz yapay zeka kavramı, gün geçtikçe etkisini arttırmaya devam ediyor. Bilgisayarların insan davranışlarını taklit etmesi ile düşünme, sayısal mantık yürütme ve ses algılama gibi özellikler edinmesini sağlayan yapay zeka (AI), bir bilgisayar sistemidir.
Instagram, son zamanların en çok tercih edilen sosyal medya platformları arasında yer alır. Bu nedenle birçok işletme ve firma, markalarına ait Instagram hesapları oluşturarak daha çok kişiye erişmeyi hedefler.
E-ticaretin önem kazanmasıyla firmaların pratik bir biçimde web sitesi oluşturmasına olanak sağlayan çeşitli markalar öne çıkmıştır. Markalar için e-ticaret altyapısı sunan bu firmalardan destek alarak e-ticaret sitesi oluşturarak online satış yapmaya başlayabilirsiniz.
E-ihracat pazar yerleri veya e-ihracat siteleri içinde satış yapan firmaların satışlarını artırmak ve geliştirmek için yapılan SEO çalışmasının bütünü e-ihracat SEO olarak tanımlanır. İhracat da temel amaç satıştır.
Arama motoru optimizasyonu anlamına gelen SEO, belli arama gruplarında internet sitesinin rakiplerinden önce müşterilere ulaştırılmasını sağlar.
Günümüzde herkes herhangi bir konu hakkında bilgi almak, araştırma yapmak, eğlenmek veya alışveriş yapmak gibi ihtiyaçlarını internet üzerinden gerçekleştirir.