SEO'nun Web Siteleri İçin Önemi - E Ticaret Sitelerine SEO
SEO'nun Web Siteleri İçin Önemi - E Ticaret Sitelerine SEO

SEO (Search Engine Optimization), web siteleri için büyük bir öneme sahip bir dijital pazarlama stratejisidir.

28 Eylül 2023
0
243
Yapay Zeka ve İş Dünyası: Otomasyon ve Geleceğin İşleri
Yapay Zeka ve İş Dünyası: Otomasyon ve Geleceğin İşleri

Yapay Zeka, iş dünyasında giderek daha fazla önem kazanan bir teknoloji haline gelmiştir. 

25 Eylül 2023
0
448
Content Audit Nedir? Nasıl Yapılır?
Content Audit Nedir? Nasıl Yapılır?

Dijital dünyada stratejik açıdan son derece önemli olan içerik pazarlaması, gün geçtikçe önemini artırmaya devam ediyor.

18 Eylül 2023
0
456
Google Bard Nedir? Nasıl Kullanılır?
Google Bard Nedir? Nasıl Kullanılır?

Teknolojinin gelişmesi, yapay zekâ yatırımlarının artmasına neden olmuştur. Bu nedenle pek çok yapay zekâ aracı ortaya çıktı.

13 Eylül 2023
0
473
Dijital Dönüşüm Nedir? Türleri Nelerdir?
Dijital Dönüşüm Nedir? Türleri Nelerdir?

Teknolojinin hızla geliştiği günümüz dünyasında işletmeler, süreçlerini ve iş yapış şekillerini dijitalleştirerek sektörlerinde rekabet avantajı elde etmeye çalışır.

06 Eylül 2023
0
475
Call to Action (CTA) Butonu Nedir? Nasıl Optimize Edilir?
Call to Action (CTA) Butonu Nedir? Nasıl Optimize Edilir?

Dijital dünyadaki kullanıcıların dikkatini çekmek ve istenilen eylemi gerçekleştirmelerini sağlamak, dijital pazarlamanın amaçlarından biridir.

30 Ağustos 2023
0
937
Dijital Pazarlama Stratejisi Nedir? Nasıl Oluşturulur?
Dijital Pazarlama Stratejisi Nedir? Nasıl Oluşturulur?

Dijital pazarlama, günümüzde sosyal medya ve dijital cihazların kullanımının artması ile önem kazanan terimlerden biridir. 

23 Ağustos 2023
0
561
Engagement Rate (Etkileşim Oranı) Nedir? Nasıl Hesaplanır?
Engagement Rate (Etkileşim Oranı) Nedir? Nasıl Hesaplanır?

Sosyal medya, günümüzde kişilerin ve markaların kitlelere ulaşma ve etkileşim kurma platformları arasında yer alır. Sosyal medya etkileşimi, markaların veya kişilerin bu platformlardaki başarısını ölçmek için kullanılan temel metriklerden biridir. 

16 Ağustos 2023
0
3244
Content Pruning Nedir? Ne İşe Yarar?
Content Pruning Nedir? Ne İşe Yarar?

Dijital dünyada içerik üretmek ve paylaşmak, web siteleri ve bloglar açısından önemli konular arasında yer alır. Ancak günümüzde içeriklerin sayısının artması ve web sitelerinin büyümesiyle content pruning kavramı önem kazanmaya başlamıştır.

09 Ağustos 2023
0
560
Churn Rate Nedir? Churn Rate Nasıl Hesaplanır?
Churn Rate Nedir? Churn Rate Nasıl Hesaplanır?

Churn rate kavramı, bir şirketin belirli bir dönemde kaybettiği müşteri sayısının toplam müşteri sayısına oranlanarak hesaplanan önemli bir performans göstergesidir.

31 Temmuz 2023
0
1766
Google Ads Kalite Skoru ve Reklam Sıralaması
Google Ads Kalite Skoru ve Reklam Sıralaması

Google Ads, dijital reklamcılıkta yaygın olarak tercih edilen reklam platformları arasında yer alır.

24 Temmuz 2023
0
410
Pinterest SEO Nedir? Nasıl Yapılır?
Pinterest SEO Nedir? Nasıl Yapılır?

Pinterest, görsel temelli bir keşif ve ilham platformudur. Kullanıcılar, milyonlarca farklı kategori altında bulunan görselleri keşfedebilir, kaydedebilir ve paylaşabilirler.

18 Temmuz 2023
0
424
Google Analytics 4 (GA4) Avantajları Nelerdir?
Google Analytics 4 (GA4) Avantajları Nelerdir?

Google Analytics, web sitesi sahiplerinin site performansını izlemesine ve kullanıcı etkileşimlerinin analiz edilmesine olanak sağlayan bir araçtır.

11 Temmuz 2023
0
384
ROAS Nedir? Nasıl Hesaplanır?
ROAS Nedir? Nasıl Hesaplanır?

Alışveriş alışkanlıklarının değişmesiyle büyük veya küçük her marka ve firma dijital reklamlara önemli bütçeler ayırmaktadır.

26 Haziran 2023
0
658
B2C SEO Nedir? Avantajları Nelerdir?
B2C SEO Nedir? Avantajları Nelerdir?

B2C pazarlama, işletmelerin doğrudan tüketiciye ürün veya hizmet sattığı bir pazarlama modelini ifade eder.

19 Haziran 2023
0
396
Persona Nedir? Nasıl Oluşturulur?
Persona Nedir? Nasıl Oluşturulur?

Persona, pazarlama araştırmalarında sıkça karşılaşılan terimler arasında yer alır. 

12 Haziran 2023
0
408
301 Yönlendirmesi Nedir? Neden Önemlidir?
301 Yönlendirmesi Nedir? Neden Önemlidir?

Web sitesi yönlendirmeleri, internet ağında oluşan çeşitli sorunlar sebebiyle web siteleri tarafından kullanılır. 

05 Haziran 2023
0
411
SEO İçin Faydalı Ücretsiz Google Chrome Eklentileri
SEO İçin Faydalı Ücretsiz Google Chrome Eklentileri

SEO eklentileri, tarayıcıya yüklenebilen ve web sitesinin arama motoru optimizasyonu (SEO) çalışmalarını destekleyen araçlardır. 

29 Mayıs 2023
0
571
Yandex Reklam Modelleri Nelerdir? Nasıl Verilir?
Yandex Reklam Modelleri Nelerdir? Nasıl Verilir?

Yandex, Rusya merkezli bir arama motorudur. Ülkemizde de sıklıkla tercih edilen bir arama motoru olan Yandex, aynı zamanda markalar için Google benzeri dijital reklam hizmetleri de sunar.

22 Mayıs 2023
0
498
Google Analytics 4 (GA4) Kurulumu Nasıl Yapılır?
Google Analytics 4 (GA4) Kurulumu Nasıl Yapılır?

Google Analytics 4, Google Universal Analytics aracının yerini almaya başladı. 

15 Mayıs 2023
0
361
B2B SEO Nedir? Nasıl Yapılır?
B2B SEO Nedir? Nasıl Yapılır?

Günümüz iş dünyasında, online varlıklar ve dijital pazarlama stratejileri, işletmeler için başarılı bir şekilde büyümek için hayati önem taşır.

08 Mayıs 2023
0
311
Rich Snippets Nedir? Nasıl Uygulanır?
Rich Snippets Nedir? Nasıl Uygulanır?

Günümüzde herhangi bir ücret ödemeden organik olarak arama motoru sonuç sayfalarında öne çıkmak, markalar için daha da önemli hale gelmiştir.

24 Nisan 2023
0
379
Push Bildirimi Nedir? Nasıl Açılır?
Push Bildirimi Nedir? Nasıl Açılır?

Dijital pazarlama alanında çalışan kişiler, markalar için kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve dönüşüm oranlarını artırmak amacıyla farklı stratejiler benimser. 

17 Nisan 2023
0
2714
Yapay Zeka ile İçerik Üretimi Nasıl Yapılır?
Yapay Zeka ile İçerik Üretimi Nasıl Yapılır?

Son zamanlarda sıkça duyduğumuz yapay zeka, pek çok sektörde kendine yer edinmeye devam ediyor.

14 Nisan 2023
0
752
Lokal SEO Nedir? Bölgesel SEO Teknikleri
Lokal SEO Nedir? Bölgesel SEO Teknikleri

Günümüzde değişen alışveriş alışkanlıkları, markaları dijital platformlarda güçlenmeye itmektedir.

12 Nisan 2023
0
578
Büyüme Odaklı Pazarlama (Growth Marketing) Nedir? Nasıl Çalışır?
Büyüme Odaklı Pazarlama (Growth Marketing) Nedir? Nasıl Çalışır?

Büyüme odaklı pazarlama, işletmenin potansiyel müşteri kitlesini geliştirerek gelirlerini artırmak için stratejiler geliştirdiği bir pazarlama yaklaşımıdır.

10 Nisan 2023
0
606
Bağlantı Metni (Anchor Text) Nedir?
Bağlantı Metni (Anchor Text) Nedir?

Bağlantı metni (anchor text), bir web sayfasında bulunan bir kelimenin veya kelime grubunun üzerine tıklandığında ilgili sayfaya yönlendirilmesini sağlayan metindir. Bağlantı metni, genellikle farklı bir renk veya altı çizili olarak vurgulanarak kullanıcılar için tıklanabilir hale getirilir.

07 Nisan 2023
0
746
İstanbul Sosyal Medya Danışmanlığı Ajansları ve Firmaları
İstanbul Sosyal Medya Danışmanlığı Ajansları ve Firmaları

Sosyal medya danışmanlığı, şirketlerin veya bireylerin sosyal medya profillerinin yönetilmesine ve gelişimine yardımcı olan bir danışmanlık hizmetidir. 

05 Nisan 2023
0
473
True Global Ventures, Ledger'a 24 Milyon USD'den Fazla Yatırım Yaptı
True Global Ventures, Ledger'a 24 Milyon USD'den Fazla Yatırım Yaptı

Singapur Merkezli, risk yatırım firması olan True Global Ventures (TGV), dijital varlıklar ve Web3 için önde gelen küresel platformlardan biri olan Ledger'a 24 milyon ABD dolarından fazla (22 milyon Euro'dan fazla) yatırım yaptı. 

03 Nisan 2023
0
326
Ziyaretçileri Sitede Tutmak İçin Etkili Yöntemler Nelerdir?
Ziyaretçileri Sitede Tutmak İçin Etkili Yöntemler Nelerdir?

Web sitenin hedef kitlesini büyütebilmek için en önemli kural, ziyaretçileri sitede daha uzun tutmaktır. Bu konuda web sitenin e-ticaret sitesi veya bilgi veren bir site olması işleri değiştirmez. 

27 Mart 2023
0
389
TAKİP ET @timsahajans