Google’de Üst Sıralarda Olmanın Yolu Nedir?

Google’de Üst Sıralarda Olmanın Yolu Nedir?

Sitenizi Google'ın en üstünde görünmesini ister misiniz? Tabii ki istersiniz çünkü bunu herkes ister. Ancak bunu herkes yapabilir mi? İşte orası profesyonellik ve uzmanlık gerektiren bir konudur.

Üst sıralarda olmayı mantık çerçevesinde şöyle açıklarsak makalemizi daha net anlatmış olacağımızdan eminiz. İnsanlar yerine gidip görerek satın almayı düşündükleri bir ürün ya da hizmet hakkında bile ilk bilgiyi arama motorlarına yazarak almak isterler. Bunun içinde ister sizden online alışveriş yapsın isterseniz yerinde ziyaret etsin sizi ilk inceledikleri yer internet olacaktır.

Arama trafiğini yakalamak ve onları web sitenizdeki doğru kaynaklara yönlendirmek istiyorsanız, yapacak çok işiniz var. Gerekli strateji ayarlamalarını yapmak için sağlam bir strateji oluşturmalı ve bunu da Timsah Ajans gibi profesyonel ve köklü kurumsal bir firmadan almaya özen göstermelisiniz.

Tüm bunların sizin için doğru olduğuna inanıyorsanız o zaman yazımızı okumaya devam etmelisiniz.

Rekabet Kelimelerinizi Bulun

İlk adım, doğru SEO stratejisini bir araya getirmektir. Şirketler genelde çok fazla anahtar kelimelere odaklanır. Doğal olarak yeterince trafik alamayınca veya rekabet edecek kadar bütçeye sahip olamadıklarında başarısız olmaya mahkum olurlar. Siz mutlaka geniş anahtar kelimelerin rekabet ve alaka düzeyini daraltın. Örneğin, "SEO" yerine, " İstanbul SEO firmaları " veya " İstanbul SEO ajansları " şeklinde çalışmalısınız.

Odak Anahtar Kelimeleriniz

Sitenizdeki her sayfanın, Google'ın her sayfanın neyle ilgili olduğunu anlamasına yardımcı olacak kritik optimizasyon unsurlarını içermesi gerekir. Her web sitesi sayfasının aşağıdaki öğelerin tek bir odak anahtar kelimesi ile ele alınması gerekir.


  • 70 karakterin altında başlık olmalıdır.

  • 155 karakterin altında meta açıklaması olmalıdır.

  • H2 ve H3 alt başlıklar olmalıdır.

  • Her resmin alt etiketi olmalıdır.

  • Anahtar Kelime en az bir kez, kalın olmalıdır.


Blog Sayfanız Olmalı

Web siteniz neye hizmet ediyorsa etsin güncel olması için mutlaka bir bloga sahip olması gerekir. Blog içerikleriniz anahtar kelimelerinizi içerecek şekilde ve sektörünüzle alakalı olmalıdır. Bunu bir örnekle açıklayacak olursak sitelerinde blog oluşturan firmalar, oluşturmayanlara göre % 55 daha başarılı olurlar.

Yayınladığınız her yeni makale, web sitenizde yeni bir dizine eklenmiş sayfa olarak sayılır ve makaleler sitenize ek trafik olarak geri döner.

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans