Blog

Display (Banner) Reklam Nedir

Display (Banner) Reklam Nedir?

Display ya da diğer adıyla banner reklam olarak da bilinen bir görüntülü reklam, genellikle tasarlanmış bir resim ya da fotoğraf ile gerçekleştirilen çevrimiçi ücretli reklam türlerinden biri olarak karşımıza çıkmaktadır.…
Doğal Reklam (Native Advertising) Nedir

Doğal Reklam (Native Advertising) Nedir?

Dijital platformlarda uzun zamandır kullanılan Native Advertising yani doğal reklam, marka bilinirliğine değer katmak için oldukça yararlı bir reklam modelidir. Klasikleşen reklamlar yerine son dönemlerde doğal reklama olan talep arttı.…
E-Ticaret Sitelerinde Blog Kullanımının Önemi

E-Ticaret Sitelerinde Blog Kullanımının Önemi

E-ticaret sitelerinde müşterileri aktif bir şekilde sitede tutabilmek ve arama motorlarında üst sırada yer almak oldukça önemlidir. E-ticaret sitelerinin başarılı olmasında birçok faktörün bir arada bulunması gerekir. Gün geçtikçe önemi…
işlemsel pazarlama nedir

İşlemsel Pazarlama Nedir?

İşlemsel pazarlama, satış hacmini ve gelirini en üst düzeye çıkarmaya odaklanan birçok pazarlama stratejilerinden biri olmaktadır. Bu strateji, tek işlemlere odaklanarak satışları artırmaya büyük önemle bakmaktadır. İlişkisel pazarlamanın aksine, işlemsel…
İnteraktif Pazarlama Nedir

İnteraktif Pazarlama Nedir?

Son zamanların ilerleyen bilgi teknolojisi, reklam sektörünü de etkisi altına almaya başlamaktadır. Geleneksel reklamcılığın yapısında değişimler yaşanmakta, kullandıkları mecralar farklılaşmaya başlamaktadır. Normal ajanslar varlıklarını sürdürürken bir de interaktif ajanslar reklam…
İçerik Üretimi ile Markanıza Değer Katma

İçerik Üretimi ile Markanıza Değer Katma

Dijital dünyada kaliteli içerik üretimi dönüşümü sağlayan SEO çalışmalarının en önemli basamaklardan biridir. Hedef kitlenizi belirleyerek bu kitleye hitap eden yaratıcı içerikler üretmek işletmenizin marka bilinirliğinin artmasına yardımcı olacaktır. Yaratıcı…
Müşteri Deneyimi Stratejisi İçin Tavsiyeler

Müşteri Deneyimi Stratejisi İçin Tavsiyeler

Dijital dünyada müşteri deneyimi işletmeler için oldukça önemlidir. Müşteri deneyimini ön planda tutulması dijital dünyada pek çok kapıyı aralıyor. Pazarlama dünyasında trendlere ayak uydurmanın yolu, müşteri deneyimi stratejisi oluşturmaktan geçiyor.…
Ağızdan Ağıza Pazarlama Nedir

Ağızdan Ağıza Pazarlama Nedir?

Ağızdan ağıza pazarlama, müşterilerin ve tüketicilerin bir ürün, hizmet ya da ürün hizmeti sağlayan bir firma, şirket hakkında konuşarak ya da başka yöntemlerle bilgi ile düşüncelerini paylaştıkları bir pazarlama şekli…
Google Merchant Center Nedir

Google Merchant Center Nedir?

Google Merchant Center, Google alışveriş reklamları için kullanılan bir platformdur. E-ticaret sitelerinin içindeki ürün, resim ve fiyat gibi bilgilerin Google’a yönlendirilmesini sağlayan online bir araçtır. Google alışveriş kampanyalarında ağırlıklı olarak…
Online İtibar Yönetimi

Online İtibar Yönetimi

Her geçen gün teknolojinin geliştiği global dünyada, insanların büyük aktivitesi haline gelen ve zamanlarının çok büyük kısmını alan internet, çeşitli fırsatları da beraberinde getirmektedir. İnsanlar interneti büyük bir mecra olarak…
Menü