Yüksek Dönüşüm Sağlayan Instagram Reklamları

Yüksek Dönüşüm Sağlayan Instagram Reklamları

Instagram’da reklam metni oluşturulurken hedefiniz alıcınızın kişiliğini anlamak olmalı. Ciddi mi, eğlenceli mi, detaylı mı yoksa fiyat odaklı mı? Her biri reklam metninizi şekillendirir.

Peki, instagram’da reklam hazırlarken yüksek dönüşümü nasıl elde edersiniz?

Kısa ve keskin metinler kullanın.

Günlük Instagram altyazıları için kullandığınız metin yazarlığı teknikleri, reklamlar için de uygundur. Ancak farkı metin uzunluğudur. Genelde bir Instagram gönderisinde uzun altyazılar tercih edilir. Ancak kullanıcılar, takipçi olmadıkları için reklamlar bu şekilde hazırlandığında kolayca gözden kaçırabilir. Bunun, tercihen 200 karakterin altındaki kısa ve ilgi çekici metinle dikkat çekmek etkili olacaktır.

Harekete geçirici mesajlar

Kısa metinler ve harekete geçirici mesajlar hiçbir zaman kullanıcının gözünden kaçmaz. Özellikle “ücretsiz” ifadesinin instagram ve diğer platformlardaki karşılığı çok yüksektir. Örneğin satış yaparken “ücretsiz kargo” gibi ifadeler kullandığınızda kullanıcının dikkatini daha fazla çekebilirsiniz.

Durum özellikleri

Ürün sunarken mutlaka bir öğeye odaklanın. Markanıza aşina olan kullanıcılar muhtemelen ürünün amacının ve faydalarının farkındadır. Bu tür potansiyel müşteriler için tek bir ürünü tanıtmak satışları artırabilir. Yani yeni çıkardığınız bir ürün kullanıcının dikkatini çekebilir. Bunun içinde odağınızda yeni ürünün artı özellikleri olmalıdır.

Değer çağrısı kullanın.

Çoğu Instagram kullanıcısı, pahalı veya karmaşık ürünleri tercih etmez. Bu nedenle reklamın amacı satın almak değil, ürün hakkında daha fazla bilgi vermek olmalıdır. Siz ürününüzün en önemli noktasını ön plana kullanıcı fiyattan uzaklaşacaktır.

Sosyal kanıt kullanın.

Sosyal kanıt, üçüncü bir tarafın amacınızı kanıtlamasıdır. Bunun için reklamlarınıza olumlu yorumlar almaya özen göstermelisiniz. Olumlu yorumlar ise ürün hakkında vermiş olduğunuz bilgilerin doğruluğu ve sizin hizmet kalitenizle mümkün olacaktır.

Aciliyet ve indirimler kullanın.

Hedefiniz daha fazla satış ise, fiyat indirimli ürünleri tanıtmayı deneyin.  Bu size hem daha hızlı satışlar kazandıracak hem de akılda kalıcı olabilmeniz için önemli bir adım olacaktır.

İnstagram dünyanın en çok kullanılan sosyal platformudur ve artık kişisel olmaktan ziyade kurumsal firmalarında en çok tercih ettiği bir uygulamadır.  İnstagram’da doğru yaptığınız her şeyin karşılığını fazlasıyla alırsınız.

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans