Yılbaşında Satışlarınızı Artırmak İçin 7 Öneri

Yılbaşında Satışlarınızı Artırmak İçin 7 Öneri

Çoğu firma için 2020 zorlu bir yıl oldu. COVID–19 salgını işinizi olumsuz etkilediyse ve yılsonu hedeflerinize ulaşma konusunda cesaretiniz kırıldıysa, hala umut olduğunu belirtelim, çünkü önünüzde satış rakamlarını yakalayabileceğiniz yılbaşı seçeneği var.

Yılbaşı tüketicilerin alışveriş konusunda daha hevesli olduğu bir dönem olarak, satışlarınızı ve gelirinizi artırmak için harika bir fırsattır. Örneğin, 2020 yılında  “Kara Cuma”  şeklinde yapılan kampanyada tüketicilerin % 55'i, geçen yıla göre daha fazla alışveriş yapmıştır. 2021 yılbaşında da bu şekilde düzenlenebilecek bir yılbaşı etkinliğiyle satışlarınızı artırabilirsiniz.

2021 yılı salgın nedeniyle daha dijital olacak, bu nedenle siz bu durumu bir avantaj haline dönüştürebilirsiniz. Bu yazımızda, gelirinizi artırabilmeniz için başarılı promosyon ve kampanyaları planlamanıza ve yürütmenize yardımcı olacak kanıtlanmış birkaç ipucunu sizinle paylaşalım istedik.

1.Tatil İndirimi

Rakiplerinize üstünlük sağlamak ve sonuçlarınızı en üst düzeye çıkarmak için tatil indirimi en iyi satış taktiğidir. Ancak yürütülecek taktiklere ve kampanyalara dalmadan önce, öncelikle rakiplerinizin önüne geçmenize ve çabalarınızın başarısını artırmanıza yardımcı olacak bazı genel yönergeleri ele almanız gerekir.

2.Hazırlık

Temmuz-Eylül arası, işletmelerin tatil sezonu satışları için hazırlıklara başlaması için ideal zaman olsa da, Kasım’da da başlamak için çok geç değil. Küçük bir işletme olarak kampanya veya promosyon oluşturmak için hala bolca vaktiniz var.

3.Ürün seçenekleri

Daha önceki yılbaşlarında en çok satılmış olan ürünleri yeniden gözden geçirin. Ürün seçeneğiniz ne kadar çok olursa potansiyel müşteri aralığınız da o kadar çoğalacaktır.

4.Pazarlama Stratejisi

Hedef kitlenizle iletişim kurmada hangi kanalları kullanmanız gerektiğini tespit edin. Özellikle son dönemlerde Instagram’ın en etkili satış platformu olduğunun altını çizelim.

5.Promosyon Malzemeleri

Yılbaşında müşterilerinize promosyonlar dağıtmak belki o dönem satış grafiğinizi yükseltmeyecek ancak daha sonraki geri dönüşlere inanılmaz katkısı olacaktır.

6.Satışlar Ve Teklifler

Müşterilerinizin beklentisi ve istekleri doğrultusunda satış ve fiyat belirlemeye odaklanın. İnsanlar internet üzerinden bulabilecekleri en uygun ürüne odaklanırlar.

7.Bütçe

Reklam bütçenizi belirleyin ve reklamlarınızı profesyonel bir ajans aracılığı ile yayına alın.

Timsah Ajans yılbaşında satışlarınızı artırmak için gerekli SEO desteğini sağlar ve dijital ortamda sizi rakiplerinizden bir adım öne geçirir.

Bize https://www.timsahajans.com.tr/ adresinden ulaşabilirsiniz.

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans