Yazın Satışlarınızı Arttırmak İçin Neler Yapabilirsiniz?

Yazın Satışlarınızı Arttırmak İçin Neler Yapabilirsiniz?

Tatil ürünleri satan siteleri dışarıda tutarsak, yaz ayları genelde online alışverişlerin en durgun olduğu zamanlardır. Çünkü insanlar tatile çıktıklarından internet kullanımını tatil zamanlarında biraz daha geri plana atarlar. Bu da e-ticaret sitelerinin satış rakamlarının kendi içinde düşmesine neden olur. Yaşanan bu düşüşün önüne geçmek için dikkat edilmesi gereken birkaç yöntem bulunuyor.

Yaz Enerjisini Sitenizde Hissettirin

Site tasarımının yazın ruhuna uygun olarak düzenlenmesi gerekir. Bunu aynen yılbaşı ve sevgililer gününde yapıldığı gibi düşünmeli ve yaz ürünlerini daha ön plana çıkarmalı. Canlı görseller, banner ve reklamlar yazın temasına uyarlanmalıdır.

Sadık Müşterilere Odaklanmalı

Yazın yeni müşteri kitlesine yönelmek yerine, sadık müşterilerini alışverişe teşvik etmek için kampanyalar ve çekilişler düzenlenmelidir. E-posta pazarlaması bu varlığın duyurulması konusunda önemlidir. Hatta kişiye özel indirimler ve ücretsiz kargo gibi imkanlar müşterilere fırsat olarak sunulmalıdır.

Mobil Pazarlama

Tatil bölgelerinde bulunan insanların internete mobil cihazlar üzerinden girdikleri için mobil pazarlamaya önem verilmesi gerekir. Online alışveriş sitesinin mobil uyumlu olması ise bu pazarlamayı kullanabilmek için önemli bir adımdır. Kullanıcılar gün boyunca sosyal medya üzerinde var oldukları için özellikle sosyal medya reklamlarına yönelmek ve hesapları aktif tutmak gerekir.

Yazlık Ürünler Satılmalı

Tüketicilerin yaz ruhunu iyi tanıması ve mevsime uygun hava yakalayabilmek için döneme uygun olan ürünlerin seçilmesi ve bu ürünlerin ön plana çıkarılması gerekir. Çocuklar ve yetişkinler için farklı koleksiyonlar sunulurken yeni ürünlerde indirimler sunulmalıdır.

Rakip firmaların yaz etkinlikleri incelenmeli, sosyal sorumluluk projelerine destek olmaları gerekir. Sezon dışı ürünler her ne kadar satılıyor olsa da bu ürünlere reklam bütçesi ve enerjisi ayrılmamalıdır. Önceki yıllarda tüketici alımları değerlendirilmeli ve en çok satılan ürünlere ağırlık verilmelidir.

E-ticaretin artık internete dönüşmüş olduğu günümüzde bir çok firma var olan mağazalarının yanı sıra dükkanlarını internete taşıyorlar. İnternet üzerinden satış yapmanın kazandırdığı birden fazla avantaj vardır ve bu avantajların en başında maliyetlerin düşük olmasıdır.

Timsah Ajans e-ticaret sitenizin yönetiminden SEO’ suna, sosyal medyasından SEO danışmanlığına kadar size her türlü desteği sağlamaktadır. Bize https://www.timsahajans.com.tr/ adresinden ulaşabilirsiniz.

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans