Ürün Sayfalarına Kullanıcı Çekmek

Ürün Sayfalarına Kullanıcı Çekmek

E-ticaret sitelerinde geri dönüşümün artırılabilmesi önemlidir. Bunun için sitenizdeki sayfaların mutlaka doğru bir şekilde düzenlenmesi gerekir. Özellikle içeriklerin bu sayfada yer alması SEO çalışması konusunda belirleyici bir faktör olurken kullanıcıların doğru bilgilendirilmeleri açısından da önemlidir. Elbette ki bunların yanı sıra sayfalarınızda dikkat etmeniz gereken bazı kriterlerde bar bunun için hazırladığımız bu makalemizde size konuyla ilgili detaylar verelim istedik.

Dikkatlerini Çekin

Ürünleriniz her ne kadar başarılı hatta profesyonel olarak düşünüyor olsanız da bu sizin görüşünüz bunun için her ürünün tüm detaylarıyla incelenmesini beklememelisiniz. Sayfanızın en üst bölümünde kullanıcılara mutlaka ürünün çarpıcı özelliğini paylaşın. Mesela ürünün en önemli özelliklerinin başında kullanıcının satın aldığında nasıl bir sorunu ortadan kaldıracağına dikkat çekin. Bunu da fotoğraflarla yapabilirsiniz. Kullanıcı sayfadan içeri ilk girdiğinde direk olarak bu ayrıcalığı görebilmelidir.

Tüketici İhtiyaç ve Endişelerini Anlatın

E-ticaret sistemlerinde tüketicilerin ihtiyaç ve endişelerini anlayabilmek önemlidir. Herkes ilk önce satın almaya yönelmeden önce ürünün kendi ihtiyaçlarını karşılayıp karşılamadığına yoğunlaşır. Siz tüketicinin ihtiyaç ve beklentilerini anlayabilirseniz o zaman onların neye duyarlı olduklarını bilir ve çözümü ona göre geliştirirsiniz. Bu da sizin sayfanıza geri dönüşleri artıran bir faktör olacaktır. Satılan her ürünle ilgili beklentinin ayrı olduğunu gözden kaçırmamak gerekiyor. Bunun için farklı ürünlere göre tüketicinin ihtiyaçlarını karşılayan özellikleri ön plana çıkarır.

Dikkat Çeken Çağrılar

Tüketicilerinizi sayfanıza çekebilmek için onlara eylem çağrısında bulunun. Eyleme çağrı ifadelerinizi butonlar kullanarak yapabilirsiniz. Örneğin her e-ticaret sitesinde kullanılan “sepete ekle” butonu gibi.

Canlı Destek Kullanın

Kullanıcıların en çok sevdiği şeylerin başında ulaşabilir olmak. Bunun için sitenizde canlı destek hattını mutlaka aktif edin. Tüketici merak ettiği bir sorunla ilgili kafasındaki soru işaretini ortadan kaldıracak bir muhatabın olmasını önemserler. Bu sayede kendisine verilen değerin yüksek olduğu algısı oluşur.

Ürün fotoğrafları 

Dijital dünyada görsellik çok önemlidir.  Ürünün dikkat çekiciliğini artırabilmeniz için mutlaka görsellerin farklı açılardan çekilmiş fotoğraflarını ekleyin.  Kullanıcı dokunamadığı bir ürünün ayrıntılarını görmek ister. Siz detayları ne kadar çok gösterebilir ve anlatabilirseniz geri dönüşümü artırabilirsiniz.

www.timsahajans.com.tr

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans