Sosyal Medya Hedefleri Nasıl Olmalıdır?
Hepimizin sosyal medya hesapları vardır. Bazılarımız çok aktif kullanıcı oluruz paylaşımlar, beğeniler yaparız. Bazılarımızın da hesapları vardır ancak sadece bir başkasının paylaşımlarını takip etmekten hoşlanırız.
Reklamların artık internet üzerinde yoğunlaşmış olması bu platformların önemini daha fazla artırmaya başlamış ve özellikle firmalar sosyal medya hesaplarından urun ve hizmet paylaşımları yaparak müşteri kitlesini artırma gayreti içerisine düşmüştür. Sosyal medya hesabınızın başarıya ulaşabilmesi için öncelikli olarak bir hedefinin olması gerekiyor. Her şeyde olduğu gibi bu alanda da bir hedefinizin olmaması sizi başarılı yapmayacaktır.
Sosyal medyada başarılı olmak içinde profesyonel destek almak gerekir. Ancak bu sayede doğru kitleye ulaşıp etkili paylaşımlar yapabilirsiniz. Sosyal medya hesabınız üzerinden yapacağınız bir paylaşımı sadece resim ya da bilgi olarak değerlendiremezsiniz. Her platformun kendine has ölçüleri, bir dili vardır. Eğer siz bu dili bilmiyorsanız o zaman istediğiniz etkileşimi de alabilmeniz mümkün değildir.
Doğru Platformda Doğru Reklam Stratejisi
Reklam her yerde önemlidir ancak sosyal medya reklamları konusunda tecrübe kendisini bir adım daha ön plana çıkarır. Ne yapmanız gerektiğini bilirseniz kullanıcılarınıza nokta atışı yaparak erişim sağlayabilirsiniz. Bu da az bir bütçeyle geri dönüşüm demektir. Ancak doğru reklam hesabı yönetimi sağlayamazsanız o zaman reklam maliyetleriniz çok ancak geri dönüşleriniz daha az olabilir. Bunun için tekniğini bilen sizi ve sektörünüzü iyi analiz eden bir firmayla çalışmanız gerekir.
Timsah Ajans olarak biz sosyal medya yönetimi konusunda size en iyi desteği sağlayabilir ve markanızı çok kısa bir sure içerisinde bulunduğunuz platformda görünür hale dönüştürebiliriz.
Hedef Kitle Seçimi
Sosyal medya reklamlarında hedef kitle seçimine dikkat etmeniz gerekiyor. 7’den 70’e herkesin bu uygulamalar üzerinde olduğunu düşünürsek sizin herkese hitap etmekten ziyade kendi kitlenize görünür olmanız gerekir. Bunun için reklamlarınızı iyi filtrelemeli ve hedef kitlenize görünür olmalısınız. Sizinle işi olmayacak yaş guruplarına ya da cinsiyetlerine erişmeye çalışmamalısınız.
Görsel Paylaşımlar
Sosyal medyada öncelik görsellikten yana olmalıdır. Kaliteli görsel dikkat çeker metinler ise kullanıcıyı sitenize yönlendirir. Bunun için o ilk 2 saniyelik sure içerisinde mutlaka kendinize baktırabilmelisiniz. Bunun içinde görselleriniz belli bir kalıpta ve hangi sosyal medya platformundaysanız oraya uygun şekilde olmalıdır.
www.timsahajans.com.tr
0 Yorum