Sitemin Trafiği Çok Ama Satış Yapamıyorum?

Sitemin Trafiği Çok Ama Satış Yapamıyorum?

İnternet siteniz yüzlerce, hatta binlerce ziyaretçiyi çekiyor, ancak ziyareti satışa dönüştüremiyorsanız o zaman bazı şeyleri yanlış yapıyorsunuz demektir. Peki, bu yanlışlıklar nedir ve nasıl düzeltilmesi gerekir?

Doğru SEO’yu uyguladığınızı varsayarsak, potansiyel müşterilerin satın alma işlemini neyin engellediğini tam olarak bulmak, birkaç ipucuyla çözmeyi gerektirir.

Satın al düğmenizin renginden tutunda marka hikayenize varıncaya kadar pek çok küçük detay satın almayı etkileyen faktörler arasında yer alır. Herhangi bir teşhis gibi, asıl sorunları çözmeden önce olası nedeni objektif olarak değerlendirmeniz gerekir. Bu yüzden, inşa etmek için saatler harcadığınız online mağazadan bir adım geriye gidin ve yeni bir gözle bakın.

Mağazanızda Yeni Bir Müşteri Gibi Gezinin

Web siteniz, potansiyel müşterilerinizin online alışverişle yaşadığı ilk deneyim olmayacak. Kullanıcıların bir web sitesinden beklediği belirli kurallar vardır. Bazıları bariz görünse de, yanlış adım kolayca satış kaybına neden olabilir.

Ana Menünüzün Kullanımı Kolay mı?

Kullanıcılar menülerinizi kullanarak ana sayfanızdan ürün sayfanıza ve ödeme sayfanıza giden yolu bulur. Bunlar genellikle web sitenizin üstünde altında bulunur.  Üstbilgi gezinme menüleri genellikle bir markanın tüm ürünlerini içeren bir koleksiyon sayfasına veya ürünleri kategorilere ayırmak için bir açılır.

Web sitenizin en altına gizlenmiş olsa da, ziyaretçiler bir şirket hakkında daha fazla bilgi edinmek için sıklıkla alt gezinme bölümüne iner. Burada bulunan bağlantılar, başlığınızda bulunanlardan farklıdır. İade ve değişim politikanız, müşteri incelemeleriniz, gizlilik ve şartlar ve koşullar gibi ikincil bilgilere olan bağlantıların tümü, web sitenizin altbilgisine aittir.

Markanız Profesyonel Görünüyor mu?

Markanız web sitenizin ana sayfasında sergilenir. Seçtiğiniz yazı tipinden renk paletinize kadar her şey, müşteriler tarafından kim olduğunuzu ve müşteriniz olmaları gerekip gerekmediğini anlamak için kullanılır.

Görselleriniz Kaliteli mi?

Markanın görsel unsurlarını bir araya getirmek karmaşık olmasını gerektirmez. Fotoğraflarınız, alışveriş yapan kişiler tarafından ürünlerinizin kalitesini belirleyeceği için mutlaka profesyonel bir şekilde hazırlanmalıdır.

Siteniz Mobil Uyumlu mu?

İnsanlar internete % 70 oranında mobil cihazlar üzerinden erişim sağlıyor. Dolayısıyla bu da alışverişin özellikle cep telefonları üzerinden yapıldığını gösteriyor. Bunun için sitenizin mutlaka mobil uyumluluğunun tam olmasına özen gösterin.

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans