Reklam Verimini Artırmanın Yolları

Reklam Verimini Artırmanın Yolları

Artan rekabet ortamı çerçevesinde firmalar reklamlar konusunda birbiriyle yarışıyor. Tek bir amaç var daha fazla kullanıcıya ulaşabilmek ve ulaşılan kullanıcıya satış yapabilmek. Reklam yatırımın geri dönüşü konusunda en önemli adımların başında geliyor. Ancak reklamdan istenilen verimin elde edilebilmesi içinde uyulması gereken birtakım hususlar vardır. Bu makalemizde reklam verimlerinizi nasıl artırabilirsiniz bunun yollarını açıklayalım istedik.

Reklam Performansı Nasıl Arttırılır?

Reklamı doğru yaptıramamanın size getirebileceği zarar maddi olacağı gibi beklediğiniz geri dönüşü de alamamanızı sağlayacaktır. Peki, reklamınızın verimliliğini nasıl artıracaksınız?

Reklam Konumunuzu Kontrol Edin

Bir kullanıcının siteyi ziyaret etmesi ne kadar üst sıralarda olduğu ile alakalıdır. İnternet aramalarına baktığınızda ilk sıralardaki % 85’lik bölümün reklamlardan oluştuğunu görebilirsiniz. Yani sizin içeriğiniz ne kadar kaliteli olursa olsun reklam konumunuz yanlışsa geri dönüşünüzde o kadar az olacaktır.

Reklam Uzantılarına Önem Verin

Bir reklamda metin içeriği önemlidir, fakat reklam içerisinde az detay verdiğinizde performansınız da düşer.

Görüntülü Reklam Ağını Kullanın

Her ay yaklaşık olarak 180 milyar gösterim sağlayan internetin % 80’ görüntülü reklamları inceliyor. Bunun için görüntülü reklamın getirisi her zaman çok daha fazla olmuştur.

Google Optimize  

Google optimize web sitenizin analizini yapabileceğiniz başarılı araçlardan bir tanesidir. Reklam veren Google Optimize kullandığında reklam maliyetlerini daha da azalmış olacaktır.

Mobil Reklamlar

Mobil reklamlar internet üzerindeki arama rakamlarına göre çok daha fazla trafik alıyor. Yapılan araştırmaya göre kullanıcıların % 70’i bir işletmeyi Google’de doğrudan adıyla a-anıyor.

Yerel Reklamlar

Eğer müşterilerinizi ağırlayabileceğiniz bir mağazanız varsa, bu durumda yapmanız gereken şey yerel reklamlara ağırlık vermek. Çünkü konumunuza bağlı olarak mağazanıza gelen insanları en güzel şekilde ağırlamalısınız.

Reklam Yayınlama Saatleri

Her sektörün kendisine uygun olan zamanları vardır. Bunun için internette reklam verecekseniz önce sektörünüzün saatini analiz etmeniz gerekir.

Reklam Verilerini Doğru Analiz Edin

Reklam verilerinizi kontrol edebileceğiniz analiz araçları vardır. Bu analiz araçlarının içinden en çok işinize yarayacak olanı tercih etmeniz gerekir.

Sosyal medya ve SEO danışmanlığı konusunda ihtiyacınız olan desteğe https://www.timsahajans.com.tr/ adresinden ulaşabilirsiniz.

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans