Reklam için Sosyal Medya Platform Türleri
Çok daha fazla sosyal medya platformu bulunmasına rağmen, işiniz söz konusu olduğunda en iyi seçeneklerden birisini bulmak önemlidir. aşağıda sosyal medya da reklam alanlarını kullanabileceğiniz platformlar belirtilmiştir.
Facebook
Facebook, 2020’de 2,6 milyar aktif kullanıcısı ile dünyanın en büyük sosyal medya sitesi olmaya devam ediyor. Kullanıcıları hakkında mevcut tüm bilgiler nedeniyle, ücretli reklamlar için mükemmel bir tercih olacaktır. Facebook'ta elde edebileceğiniz hedefleme miktarı, ücretli içeriğinizi tam olarak istediğiniz kişilere yönlendirmenize yardımcı olabilir.
Instagram
Instagram bilindiği üzere Facebook'a aittir, bu nedenle Facebook'ta ücretli reklamlar oluşturursanız, daha fazla çalışma yapmadan benzer reklamları kolayca yayınlayabilirsiniz. Facebook'ta daha fazla kullanıcı olmasına rağmen, organik Instagram gönderileri % 23 daha fazla etkileşim alıyor. Facebook'un aksine Instagram görsel bir plâtformdur, yani video veya resim olmadan gönderi oluşturamazsınız.
Linkedin
Linkedin sadece özgeçmiş platformu değildir. Profesyonel pozisyondaki kişileri hedefliyorsanız, bu sizin için mükemmel bir platformunuz olabilir. Linkedin'de oluşturabileceğiniz ücretli içerik türleri Facebook'a benzer, ancak Linkedin araçlarının o kadar gelişmiş olmadığını söylemek gerekir. Linkedin'in daha profesyonel doğası nedeniyle, gönderdiklerinizin eğitimsel değeri ve kalitesinin başarınız üzerinde önemli bir etkisi olduğunu unutmayın.
Youtube
Diğer sosyal medya platformlarının aksine, Youtube daha çok bir arama motoru gibi davranır. Bu, Youtube'da organik video içeriği oluşturmanın yalnızca YouTube'da değil, Google'da da sıralamanıza yardımcı olabileceği anlamına gelir!
Snapchat
Snapchat, Instagram gibi görsel bir platformdur, ancak gönderilerin geçici olması nedeniyle benzersizdir. Facebook ve Instagram gibi, 24 saat boyunca mevcut olan hikayeleri kullanır. Snapchat'ın kullanıcı tabanı gençtir.
Pinterest
Youtube gibi, Pinterest de bir sosyal medya platformundan arama motoru gibi hareket eder. Kullanıcılar, web sitesinin dışına bağlanan görsel pinler oluşturabilir. Pinterest’in kullanıcıları çoğunlukla kadınlardan oluşur ve yüksek gelirli ailelerin platformu düşük gelirli hanelere göre kullanma olasılığı daha yüksektir.
TikTok
Tiktok, diğer sosyal medya platformlarına kıyasla yenidir, ancak dünya çapında 800 milyon aktif kullanıcıyla hızla büyüyor. Snapchat gibi, Tiktok'un kullanıcıları da gençtir.
Artık seçenekleriniz hakkında biraz daha fazla şey bildiğinize göre, sosyal medya platformunuzu seçme ve pazarlama stratejinizi kendiniz belirleyebilir ya da bizimle https://www.timsahajans.com.tr/ adresinden iletişime geçerek destek alabilirsiniz.
0 Yorum