LinkedIn Reklamları Nasıl Verilir?

LinkedIn Reklamları Nasıl Verilir?

LinkedIn özellikle son dönemlerde iş dünyası çerçevesinde popülerlik kazanan bir sosyal medya uygulamasıdır. Bu nedenle de iş dünyası ile sıkı ilişkiler kurmak isteyen ya da iş dünyası ile sıkı ilişkileri olan her kurum ve kişi LinkedIn üzerinde daha görünür olmak ister. Bu nedenle de son yıllarda LinkedIn’da nasıl reklam verileceği merak konusudur.

Bundan dolayı sizler için bu yazımızda LinkedIn reklamı vermek isteyenlerin izlemesi gereken ana yolları hazırladık.

Reklam Kampanyası Oluşturun

LinkedIn üzerinden reklam vermek için ilk yapılması gereken şey reklam kampanyasının oluşturulmasıdır. Böylelikle reklamın genel anlamda iskeleti oluşacak ve geriye kalan tüm detaylar bu iskeleti tamamlayacaktır.

Reklamın Hangi Dilde Olacağını Seçin

Reklamınızı oluştururken dikkat etmeniz gereken en önemli konulardan biri de reklamınızın hangi dilde olacağıdır. Çünkü, her şirketin ve her kişinin kullandığı dil aynı olmayabilir. Bu nedenle de hedeflediğiniz kitle kimse ve hangi dili konuşuyorsa reklamınızı da o dilde çıkarmanız öne çıkmanıza yardımcı olur.

Medya Türünü Belirleyin

Reklam kampanyasını oluşturduktan sonra dili seçmeniz ve ardından da medyanın hangi türde olacağına karar vermeniz gerekir.

LinkedIn fotoğraf ya da video tabanlı reklamlara izin veren bir platform olduğu içinde öncelikle reklamınızın bu medyalardan hangisine daha uygun olduğunu belirlemeniz önerilir.

Reklam Metninizi Hazırlayın

Reklam görseli ya da videosunu hazırladıktan sonra dikkat edilmesi gereken bir diğer nokta da reklam metninizdir. Çünkü, kişiler reklamınızı gördüğünde ne yazdığına da çok dikkat edecektir.

Reklam Hedefini Belirleyin

Reklam hedefinin belirlenmesi belki de bu aşamalar arasında en önemli ve kritik olan karardır. Çünkü, hedeflediğiniz kitlenin kim olduğu ya da ne olduğunu bilmeden reklam çıkmanız büyük ihtimalle size bir artı sağlamayacaktır.

Günlük Bütçe Belirleyin

LinkedIn üzerinden bir reklam çıkmadan ya da bir reklam vermeden önce kontrol etmeniz gereken en son noktalardan biri de günlük olarak o reklama ne kadar bütçe vereceğinizdir. Çünkü, eğer reklamınız için düşük bir günlük bütçe belirlerseniz akışta daha az görüneceksinizdir.

Ödeme Şeklinizi Seçin

LinkedIn reklamları çıkarken günlük bütçenin ardından bir ödeme yöntemi seçmeniz gerekir. Böylelikle reklamlarınız dönerken ödeme sorunu ile karşılaşmazsınız.

https://www.timsahajans.com.tr

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans