Kitlenizi Harekete Geçiren Sosyal Mesajlar Nasıl Yazılır?

Kitlenizi Harekete Geçiren Sosyal Mesajlar Nasıl Yazılır?

İnsanların paylaşımlarınıza sadece bakmaktan fazlasını yapmasını istiyorsanız onları harekete geçirecek mesajlar bulmanız gerekir. Aksi takdirde onlar sadece bakıp geçeceklerdir.

Hedef kitlenizi sosyal medya gönderilerinizi okuduktan sonra belirli bir şey yapmaya teşvik etmek istediğinizde onları harekete geçirici mesajlar sunmanız gerekir.

Harekete Geçirici Mesaj Nedir?

Harekete geçirici mesajlar, takipçileri belirli bir başarıyı tamamlamaya teşvik eden kısa istemlerdir. Örneğin, kullanıcılarınızı bir konu hakkında daha fazla bilgi edinmeye, bir ürün satın almaya veya markanızın haber bültenine abone olmaya davet etmeniz gerekebilir.

Sosyal mesajların çoğu yalnızca bir veya iki cümleden ibarettir. Yani bir yazı okunduktan sonra adımı atmaları için gönderinin sonunda görünürler.

Harekete Geçirici Mesajlar Sosyal Medyada Neden Önemlidir?

Harekete geçirici mesajlar, takipçilerinizi harekete geçmeye ve sosyal medya içeriğinize bir amaç vermeye yönlendirir. Hedef kitlenizi harekete geçmeye motive ederek, sıradan hayranları aktif takipçilere dönüştürebilir. Doğru harekete geçirici mesajları kullandığınızda, dönüşüm oranlarınızı artırabilir ve yatırım getirinizi artırabilirsiniz.

Etkili Sosyal Mesajlar Yazmak İçin İpuçları

Sosyal medya yöneticileri için her gönderi bir amaca hizmet etmelidir. Bu nedenle, herhangi bir platform için bir gönderi paylaşmadan önce, başarmak istediğiniz hedefi not edin. Örneğin ürün satmak istiyorsanız "Şimdi satın alın" veya "Buradan alışveriş yapın"  gibi ifadeler kullanabilirsiniz.

Pasif fiiller, bir ürünü açıklarken veya genel bilgileri hedef kitlenizle paylaşırken iyidir. Ancak mesaj yazarken her zaman pasif fiillere oranla aktif fiillere öncelik vermeniz gerekir.

Her harekete geçirme ifadesi yazdığınızda, kullanıcılarınıza bir eylem gerçekleştirme karşılığında bir şey sunmalısınız. Örneğin bir sonraki yazınızı yayınlamadan önce, ne sunduğunuzu ve onu nasıl sunduğunuzu düşünün.

Markanızın sosyal medyada küçük bir kitlesi olsun veya bir milyondan fazla takipçisi olsun, takipçilerinizin meşgul insanlar olma ihtimali % 100'dür. Bu, teklifinizi düşünmek için harcayacak zamanları olmadığı anlamına gelir.

Teklifinizi açık uçlu bırakmak yerine aciliyet gösterin veya takipçilerinizi harekete geçmeye teşvik etmek için bir son tarih verin. Örneğin; Uygun fiyata web tasarım için son gün 31 Aralık gibi.

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans