İstanbul Sosyal Medya Ajansları

İstanbul Sosyal Medya Ajansları

Bireysel ya da kurumsal sosyal medya hesaplarınızda farklı içerik ve farklı görseller hazırlayarak etkileşimin artırılması gerekir. Paylaşım herkesin yaptığı bir iş olarak görülse de aslında bunun altında da belli bir algoritma vardır. Siz paylaşım yaptığınız sosyal medya platformunun algoritmasını yani düzenini bilmezseniz o zaman paylaşımlarınızın havada kalmasından başka bir işe yaramadığını da görürsünüz. İşte bunun için özellikle kurumsal firmaların sosyal medya hesaplarını bu işi bilen kendi alanında uzman ajanslara yaptırması gerekir. İstanbul sosyal medya ajansları bu hizmeti verirken öncelikli olarak sektör değerlendirmesi ve analizi yaparak süreci başlatır. Çünkü paylaşımların hem sektörünüz hem de kitlenize hitap edebiliyor olması gerekir.

Sosyal Medyada İçerik Paylaşımı Nasıl Olmalı?

Sosyal medya da içerik paylaşımında dikkat edilmesi gereken önemli hususlar vardır. Çünkü her sosyal medya platformu kendisine ait bir dinamikler içerir. Yani sosyal medya platformlarındaki her kitle farklı taleplerde bulunuyor. Örneğin Instagram ile Twitter’ın dinamikleri birbirinden çok farklıdır.

Peki, bunu yaparken nelere dikkat edilmeli?

Hedef Kitlenizi Tanıyın

En önemli madde hedef kitlenizi tanımaktır. Siz hedef kitlenizi tanıdığınız zaman onların sizden beklentilerini bilirsiniz ve paylaşımlarınız onların hoşuna giden tarzda olur.

İlk olarak kafanızda “Ben onlar için paylaşıyorum.” Düşüncesinin silinmesidir. Yani siz sosyal medyayı ben de varım demek için mi kullanıyorsunuz, yoksa etkileşim almak için mi? Hedef kitlenizi ne kadar iyi analiz edebilirseniz onların ilgi alanlarını çözer ve demografik yapılarını bilerek hareket edersiniz.

İstanbul sosyal medya firmaları, bu konuda mutlaka kendilerini geliştirmiş olması gerekiyor. Sosyal medya yönetimi uzmanlık gerektiren bir alandır ve bu derin sularda nasıl yüzmeniz gerektiğini bilmezseniz boğulmaktan başka çarenizde olmayacaktır.

İçerikleriniz ve Mesajlarınızdaki Üslup

Sosyal hesaplarda iletişim çok önemlidir. Hedef kitlenizle nasıl iletişim kuracağınızı belirlemeniz gerekiyor. Bunun için aşağıdaki parametreleri göz önünde tutabilirsiniz.


  1. Hedef kitle,

  2. Kullanılan dil,

  3. Ton ve amaç.


İstanbul sosyal medya hizmetleri sunan Timsah Ajans sosyal medya platformlarında markanızı en iyi şekilde temsil ederek, istediğiniz hedef kitleye ulaşabilmenizi sağlayacaktır.

https://www.timsahajans.com.tr/

TAKİP ET @timsahajans