İstanbul SEM Firmaları

İstanbul SEM Firmaları

Firmalar dijital dünyada var olmak istiyorsa öncelikli olarak görünürlüğünü artırması gerekiyor. Bunun içinde ilk olarak İstanbul SEM firmaları devreye girerek onların bu başarılarının artırılması için hedefler belirler ve bu sayede dijital marketlerindeki satışların artması sağlanmış olur. SEM denildiği zaman belki kafanız karışıyor olabilir ve SEO ile bağlantısının ne olduğunu merak ediyor olabilirsiniz. Bunun için ilk olarak SEM ne demektir? Bu konuyla giriş yapalım.

SEM Nedir?

Search Engine Marketing olarak okunabilen SEM, İngilizce kökenli bir kelimedir.  Arama motoru pazarlamacılığı anlamına gelen bu yöntemdeki amaç, ücretli reklam çıkılmasıdır.

SEO ve Sem Arasındaki Farklar

Belki kafanızda SEO’da yapılan işlemde de zaten bunlar yapılıyor şeklinde bir soru işareti takılabilir. İsterseniz İstanbul SEM hizmetleri veren bir firma olarak bu iki dijital pazarlama yöntemi arasındaki farklar nelerdir inceleyelim.

SEO ve SEM Arasındaki Farklar

Google’de reklam verdiğinizde reklam için ayırdığınız bütçeniz kadar arama sonuçları içerisinde yer alırsınız. Yani kalıcı olmak sizin bütçenize bağlı bir durumdur.  SEO’da ise çalışmalar sürekli yapılır ve yükseldiğiniz yerdeki kalıcılığınız daha uzun süre olur. Mesela 1. sayfada bulunduğunuzu düşünürsek yeni bir dalgalanma olmadığı sürece ya da yanlış bir SEO yapmadığınız sürece orada kalmaya devam edersiniz.

SEM her zaman çabuk sonuçlar verir. Reklamı verdiğiniz andan itibaren kazanmaya başlar ve geri dönüşüm raporlarına ulaşırsınız. SEO ise uzun soluklu bir çalışmadır. SEO’dan elde edeceğiniz başarıyı raporlayabilmeniz için birkaç ay beklemeniz gerekir.

SEM maliyeti yüksek olan bir çalışmadır. SEO’da ise belirlenmiş olan bir maliyet üzerinden ilerlersiniz. SEM’de bütçeniz elverdiği kadar anahtar kelime ekleyebilirsiniz.

SEM reklam odaklı olan bir hizmettir. Ancak kullanıcıların büyük bölümü internetteki reklamları çok fazla dikkate almazlar. Kullanıcılar organik sonuçlarda çıkan sayfalara daha fazla eğilim gösteriyorlar.

SEM yapılırken tamamen ticari amaç güdülür. Bunun içinde site içerisindeki içeriklere çok fazla önem verilmez. Bu da kullanıcı için doyurucu bilgilerin olmaması anlamına gelir. SEO’da temel amaç, kullanıcı odaklı olmak olduğundan SEO yapılmış olan bir sitede içerikler her zaman kullanıcıya faydalı olacak şekilde hazırlanır. İstanbul SEM ajansları içerisinde hizmet veren firmamız siz değerli web site sahiplerine SEO ve SEM hizmeti sağlayacaktır.

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans