İşiniz İçin Hangi Sosyal Medya Platformu En İyisidir?

İşiniz İçin Hangi Sosyal Medya Platformu En İyisidir?

Her işletmenin sosyal medyada bir varlığa ihtiyacı vardır. Sosyal medya, daha geniş bir kitleye ulaşmanın en ucuz yollarından biri olmakla kalmaz, aynı zamanda işinizi meşrulaştırmanıza da yardımcı olabilir. Ancak tüm sosyal medya platformları eşit değildir.

Organik rotayı kullanmayı veya ücretli trafiği kullanmayı düşünüyor olsanız da, başarınız büyük ölçüde sizin işiniz için doğru sosyal medya platformunu seçmenize bağlı olacaktır.

Seçiminizi yapmadan önce, potansiyel platformunuzun hem organik hem de ücretli yönlerini göz önünde bulundurun. Her birinin kendi artıları ve eksileri vardır ve organik için en iyi platform, ücretli medyada başarılı olmanıza kesinlikle yardımcı olmayacaktır.

Organik ve Ücretli Sosyal Medya Reklamcılığı

Organik içerik, sosyal medya platformlarında ücretsiz olarak gönderdiğiniz her tür içeriktir. Bu gönderiler, takipçilerinizin akışlarında görünür ve her platformun kendi algoritması ve kuralları olmasına rağmen, daha yüksek bir katılım seviyesi elde ettiklerinde daha fazla kişinin gönderilerinizi görmesini sağlar.

Sık ve tutarlı bir organik sosyal medya varlığına sahip olmak, biraz ilgi uyandırır. Ancak tutarlılık burada anahtardır. Bir ay boyunca sık sık yayınlamak ve sonraki ay sessizliğe geçmek büyümenize yardımcı olmayacaktır.

Ücretli içerik kullanarak sosyal medya üzerinden reklam vermek, gönderilerinizi yalnızca hedeflemeye karar verdiğiniz kitleye gösterecektir. İçeriğinizin alacağı gösterim miktarı, ne kadar bütçe ayırdığınıza bağlıdır. Ücretli içerik yalnızca özet akışlarında görünmez, ayrıca seçtiğiniz platforma bağlı olarak içeriğinizi afişlere, doğrudan mesajlara, hikayelere, pazarlara ve daha fazlasına yerleştirebilirsiniz.

Size bir kitleye daha geniş erişim sunmanın yanı sıra, ücretli içerik organikten çok daha hedeflidir. Reklamlarınızı tam olarak kimin göreceğinin kontrolü sizdedir.

İlgi alanları, davranışlar, konum ve daha fazlasını hedefleyebilirsiniz. Sitenizi daha önce ziyaret etmiş kişileri veya mevcut bir hedef kitleye benzer ilgi alanlarına sahip kişileri yeniden hedefleyebilirsiniz.

Sonuç olarak burada işiniz için hangi sosyal medyanın iyi olduğu sizin sektörünüzle alakalı bir durumdur. Bazı sektörlerde geri dönüş özellikle Facebook reklamları ile daha etkili olurken diğerlerinde Instagram çok daha etkili olabilir. Bunu kararını verirken tüm istatistikleri göz önünde bulundurmanız gerekir. Timsah Ajans olarak biz sektörünüze en uygun SEO ve reklam modelleriyle size danışmanlı hizmeti sağlıyoruz.

Bize https://www.timsahajans.com.tr/ adresinden iletişime geçebilirsiniz.

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans