İnternette Kurumsal Markalaşma Süreci Nasıldır?

İnternette Kurumsal Markalaşma Süreci Nasıldır?

Web sitesi bir firmanın dijital dünyadaki görünen yüzüdür. Dolayısıyla ne kadar güvenilir bir yüzünüz olursa insanların sizi tercih etmesini o kadar hızlı sağlarsınız. Bunun için firmalara web tasarımı oluşturma konusunda büyük iş düşer.

Kurumsal firma sahibiyseniz öncelikli olarak neden bir web sitesine ihtiyacınız var bunu iyi düşünmek zorundasınız. Çünkü buradaki mantığı anladığınızda web tasarımı konusundaki düşüncelerinizde daha netleşecektir.

Neden kurumsal bir web sitesine ihtiyacınız var?

Kurumsal bir site oluşturmak için birden fazla nedeniniz olacak fakat bunların en başında ihtiyacınız olan şeyin sizin bulunmanızı kolaylaştırmak olduğunu unutmamanız gerekiyor. Dijitalde görünür olmak zordur. Bunun için önce sitenizin alt yapısının güçlü olması gerekiyor. Güçlü bir site oluşturmanın da kendi içerisinde birtakım kriterleri var. Bu alanda uzman olan bir tasarımcı ne yapması gerektiğini çok iyi bilir. Alt yapınız sağlam olduktan sonra vitrininizi düzenlemeniz şart. Çünkü dijitaldeki vitrin ne kadar güven vericiyse o kadar çok aranırsınız. İnsanlar sitenize geldiğinde kafasında soru işareti asla kalmamalı. Bunun için kaliteli içeriklere ihtiyacınız olacak. Bazen tek bir cümle bile kullanıcıda güven oluşturmaya yeterli olur.

Ziyaretçi basit bir siteyle karşılaştığında hizmet ya da ürün satın almaktan çekinir ve sorgulamaya başlar. Kurumsal bir görünüme sahip olabilmek için firma bilgilerinizin eksiksiz bir şekilde sitenizde paylaşılması gerekir. Videolar en güvenilir araçlardır. Kurumsal sitenizde ürün gruplarınızın videolarını, hizmetlerinizle ilgili videolarınızı paylaşmalısınız. Bu güven algısını pekiştirecektir.

Hedef kitlenizi tanımlayın

Mutlaka bir hedef kitleniz olmalı, çünkü ne kadarda isteseniz herkesin dikkatini çekemeyeceğiniz gibi herkesin ilgi alanına da girmezsiniz. Bunun için işe hedef kitlesi seçerek başlamanız gerekir. Hedef kitleniz doğrultusunda vereceğiniz hizmet ve reklamlar size sadık müşteriler kazandırabilir.

Tasarım Konsepti

Siteniz mutlaka bir konsepte sahip olmalı. Ürün ve içerikleriniz hazırlanırken markanızdan yola çıkarak kitlenize belli bir kalıp içerisinde ulaşmalısınız. Kalıplarınız bir süre sonra akılda kalıcı hale dönüşecek ve insanlar sizin renkleriniz ya da logonuza benzer bir ürün ya da hizmet gördüklerinde akıllarına geleceksiniz.

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans