Instagram’da Paylaşım Zamanları Ne Olmalı?

Instagram’da Paylaşım Zamanları Ne Olmalı?

Instagram 2016 yılında algoritma tabanlı bir sisteme geçti ve bu da paylaşım zamanlaması sorununu daha endişeli bir hale getirdi. Instagram gönderilerde gösterimi belirlerken yeniliği tercih eder. Bu nedenle önceliğiniz paylaşımlarınızın özgünlüğü konusunda olması gerekir.

Instagram'da paylaşmak için en iyi zaman ne?

Takipçilerinizin ne zaman çevrimiçi olduğunu ve içeriğinizle etkileşime girme olasılığının yüksek olduğunu öğrenmenin yolu, Instagram analizlerini araştırmaktır. Ancak sıfırdan başlıyorsanız, sektörünüzdeki diğer markalar için hangi saatlerin işe yaradığını incelemekte yararlı olacaktır. Dikkat etmeniz gereken şey ise markanızın ve hedef kitlenizin benzersiz olduğudur. Yani bazı markalar için işe yarayan şey sizin için işe yaramayabilir.

Seyahat Turizm Sektörü

Araştırmalara göre Cuma 09.00 – 13.00 arasında özellikle seyahat turizmi ile ilgili paylaşımlar kullanıcılar tarafından ilgi çekiyor. Muhtemelen, bu hesapların takipçileri, hafta sonlarını planlarken seyahat içeriğiyle ilgilenmeye hazırdır.

Medya ve Eğlence Sektörü

Medya ve eğlence alanındaki hesaplar en fazla etkileşimi Salı ve Perşembe günleri 14.00 ve 15.00 arasında alır. Nedeni ise takipçiler büyük olasılıkla öğle yemeğinde, geziniyor ya da günün geri kalanında kendilerine ilham gelmesi için mizah patlaması arıyordur.

Yiyecek ve İçecek Sektörü

Yiyecek ve içecek sektöründeki paylaşımların en iyi yanıt verdiği zaman Cuma öğle 12.00’dir. Firmanızın paylaşımlarını günde bir kez yapıyorsanız sizin için ideal olabilir.

Perakende Sektörü

İyi performans gösteren perakende markaları Salı, Perşembe ve Cuma günleri, takipçileriyle etkileşim kurmuşlardır.

Profesyonel Hizmet Sektörü

Yeni bir hesapsanız verileriniz aksini göstermediği sürece hafta sonları ve akşamları gönderi yayınlamaktan kaçınmalısınız.

Kar amacı gütmeyen kuruluşlar

Instagram'daki kar amacı gütmeyen hesaplar ortalama olarak saat 16: 00'da en çok takipçiyi çekiyor.

E-ticaret sektörü

E-ticaret markaları, Instagram'da en başarılı paylaşımlara hafta içi tüm günlerde ulaşıyor. Özellikle akşam saat 21:00 en iyi seçimdir.

İlaç ve Sağlık Sektörü

Fitness odaklı hesaplar takipçileri ile en çok saat 9’da buluşuyor.

Kişisel Bakım Sektörü

Kozmetik odaklı hesaplar öğleden sonra erken saatlerde yüksek etkileşim alırlar.

Eğitim Sektörü

Cuma ve Çarşamba günleri eğitim kurumları için ideal paylaşım zamanlarıdır.

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans