Instagram Mağazası Nedir? Faydaları Nelerdir?

Instagram Mağazası Nedir? Faydaları Nelerdir?

Yakın zamanda ülkemizde de açılan Instagram Shop özelliği, KOBİleri, işletme ve markaları tüketicilerle buluşmak anlamında ciddi bir fırsat alanı yaratmaktadır.

Instagram Mağazasını tanımlayabilmek için işletmenizin Instagram'daki vitrini demek yanlış olmamaktadır. Instagram Mağaza ile paylaşımlarınızda ve Hikayelerinizde öne çıkan ürünleri paylaşabilmekte ve ürünlerinizin Ara ve Keşfet kısmında kullanıcılarla buluşmasını sağlayabilmektesiniz ve bu sayede marka ve tüketici arasındaki ilişki daha da şeffaf bir hal alabilmektedir.

Yeni kullanıcı kitleleriyle buluşmak ve hem markanızı hem de ürünlerinizi daha detaylı bir şekilde anlatmak için Mağazalar'dan sıklıkla destek alabilirsiniz ve sıklıkla faydalanabilirsiniz.

Aslında Facebook'un ürünü olan Mağazalar, Instagram uygulamasında da kullanılabilmektedir. Böylelikle mağaza yerleşiminizi özelleştirebilmekte, koleksiyonlar ekleyebilmekte ve kullanıcıların ürünlerinizi keşfetmesi ve satın alması için kesintisiz bir alışveriş deneyimi tasarlayabilmektesiniz.

Instagram Mağazası’nın Faydaları Nelerdir?

Instagram Mağazalarının birçok faydası bulunmaktadır. Ancak temel olarak birkaç faydasına değinmek diğer faydalarının anlaşılabilmesini daha da kolaylaştıracaktır. Bu faydalara kısaca bakmak gerekirse, tüketiciler için aloşverişi kolaylaştırması, ürünleri doğrudan tanıtılmasına izin vermesi ve potansiyel müşterileri bulması şeklinde sıralanabilmektedir.

  • Tüketiciler İçin Alışverişi Kolaylaştırır


İnternet çok yönlü bir yapıya sahip olduğu için neredeyse sayısız miktarda e-ticaret sitesi bulunmaktadır. Bu durumda rekabetin çok büyük olmasına sebep olmakta ve muhtemel müşterilerin sizi bulmasını zorlaştırmaktadır. Onlara Google üzerinden değil de sürekli olarak vakit geçirdikleri bir sosyal medya platformu olan Instagram üzerinden ulaşmak, oldukça akıllıca bir çözüm gibi gözükmektedir.

  • Ürünleri Doğrudan Tanıtılmasına İzin Verir


Instagram, hedef kitle ile bağlantı kurmak ve müşteri ilişkilerini derinleştirmek için harika bir platform olarak kendine yer edinmiştir. Bunun yanı sıra gönderilerin altına link eklemek normal kulanım da mümkün olmayabilmektedir. Yalnızca profil sayfasına tek bir link eklenebilmektedir ve bu da kullanıcıları farklı sayfalara yönlendirebilme konusunda biraz sıkıntılı bir sürece sebep olmaktadır. Hikayelere link ekleme özelliği ise çok daha sonradan gelmiş bir özellik olmasına rağmen yine de pek çok işletme sahibi için yeterli bir çözüm üretememektedir.

  • Potansiyel Müşterilerinizi Bulmanıza Yardımcı Olur


Instagram Shopping özelliği aynı zamanda da Keşfet sayfasına eklenmiş bir kategori olmaktadır. Bu da paylaştığınız görsellerin keşfet sayfasına düşeceği anlamına gelmektedir. Yani kullanıcılar, Keşfet’te dolaşırken sizin ürünlerinize rastlayabilmekte ve onları satın almaya karar verebilmektedir.

https://www.timsahajans.com.tr[/vc_column_text][/vc_column]

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans