Görüntülü Reklam Ağı Nedir?

Görüntülü Reklam Ağı Nedir?

Görüntülü reklam ağı, ziyaret edilen web sitesinde, incelenen bir makalede veya izlenen online bir videoda banner veya küçük kutular içerisinde yer alan reklamlardır. Görüntülü reklam ağında Google Ads ile reklam göstermek mümkündür. Google Adwords’te yer alan Görüntülü Reklam ağında banner reklam vermek oldukça basit bir işlemdir.

Google Ads ile temel olarak iki ağ üzerinden reklam vermek mümkündür. Kullanılan arama ağı reklamlarının yanı sıra pek çok web sitesinde yayınlama şansı bulunan görüntülü reklam ağıdır. Görüntülü reklam ağı, müşterilerinize ürün ve kampanyalarınızı tanıtma imkânı sağlar. Ancak banner olarak karşımıza çıkmaktadır.

Görüntülü Reklam Ağı Neden Önemlidir?

Google Ads arama reklamları, potansiyel müşterilere Google üzerinde ürün ve hizmetleri arama sonucu gösterir. Görüntülü reklamlarda ise müşterinin karşısına Google Görüntülü Reklam Ağı dahil web sitelerini gezerken çıkar. Görüntülü Reklam Ağı hedefinde reklamın nerede ve ne zaman gösterileceğini siz belirlersiniz. Aynı zamanda hedef kitleniz kişisel ilgi algılarıyla yaş ve cinsiyet gibi özelliklere göre tespit edilebilmektedir. Görüntülü reklam, işletmenin ilgi alanına giren web sitelerinde yer alır. Google Ads hedef kitlesi ile özdeşleşen potansiyel müşterilere web siteleri dolaştıkları sırada gösterilmektedir.

Görüntülü reklam ağı, doğru kitleyi bulmayı ve bu kitleye doğrudan ulaşabilmeyi sağlar. Hedefleme seçenekleri sırasında verilmek istenen mesajın doğrudan ilgili kurum ve işletmelere ulaşmasında etkilidir. Görüntülü reklamcılık ile hem yeni müşterilere ulaşmak hem de daha fazla dönüş elde etmek mümkündür. Google Adwords sayesinde otomatik hedefleme ile görüntülü reklamlardan çok daha etkin sonuçlar elde edebilirsiniz.

Görüntülü Reklam Ağı Hedeflemeleri Nelerdir?

Görüntülü reklamlarda anahtar kelime hedefleme, arama ağında bilinen anahtar kelime hedeflemelerinden farklı şekildedir. Anahtar kelime hedefleme seçeneğini iki farklı biçimde kullanmak mümkündür.

Kitle hedefleme: Bu hedefleme seçeneğinde reklamlar ilgili kullanıcılara ve bu anahtar kelimelerle uygun yerleşimlerde gösterilmektedir.

İçerik hedefleme: İçerik hedefleme ile görüntülü reklam ağı sadece anahtar kelime ile ilgili hedeflemelerdir.

Konu Hedefleme: Reklamı seçeceğiniz konulu temalara sahip internet sitelerinde gösterilmesi söz konusudur. Hedef kitlenin ilgilenebileceği konular varsa bu hedefleme yöntemini kullanabilirsiniz.

Yerleşim Hedefleme

Yerleşimde reklamları göstermek istediğiniz alan adı ve alt sayfalar ifade edilmektedir. Yerleşim hedeflemeyle reklamları sadece istediğiniz internet sitesi, uygulama ve videolarda göstermeniz mümkündür.

Yakın İlgi Alanı Hedefleme

Google kullanıcıları belirli segmentlere ayırmak için internetteki davranışları inceler. Yakın ilgi alanı hedeflemesiyle bu kullanıcıları hedeflemeniz mümkündür.

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans