Google Remarketing Nedir?

Google Remarketing Nedir?

Sosyal medya ve internet yaşam şartlarımızı dönüştürdü. Artık hemen hemen her işimizi internet ya da sosyal medya aracılığıyla yapabildiğimiz bir düzen içerisinde yaşıyoruz. Covid-19 salgınıyla birlikte bu alışkanlıklarımız daha da yaygınlaşmaya başladı. Alışveriş alışkanlıklarımız da bu dönemde yoğun olarak e-ticaret üzerinden gerçekleşmeye başladı.

E-ticarette başarılı olabilmek için dijital pazarlama yöntemlerinden biri de Remarketing yani yeniden pazarlamadır. Google Remarketing yani yeniden pazarlama dönüşümleri artırmak için tercih edilen ve olumlu dönüşler alınan pazarlama modellerinden biridir.

Remarketing (Yeniden Pazarlama) Nedir?

Remarketing olarak tanımlanan yeniden pazarlama, siteyi daha önce ziyaret eden ve etkileşime giren kullanıcılara belirli stratejiler aracılığıyla yeniden pazarlama yapma işlemidir. Bu pazarlama türüne göre e-ticaret yapan firmanın sitesinden bir ürün bir kullanıcı tarafından beğenilmişse ve satın alınmadan siteden ayrılmışsa, aynı kullanıcıya beğendiği ürün yeniden karşısına çıkarılır.

Kolaylıkla uygulanabilir bir pazarlama çeşididir. Uygulandıktan sonra olumlu dönüşler olur. Yeniden pazarlama ile doğru zamanda doğru kitleye erişim sağlanır. Reklamları kolay bir şekilde oluşturarak zahmetsiz bir şekilde reklam yapılabilir. Yeniden pazarlama sayesinde geçmişteki müşterilerle tekrar etkileşim haline geçilebilir.

Remarketing Markanıza Neler Kazandırır?

E-ticarette web sitesine gelen trafiğin hepsi satışa dönüşmüyor ve satış oranları ziyaretin yanında çok daha düşük oluyor. Bunun sebepleri arasında fiyat politikasından şüphe duyma, fiyat araştırması yapmak için gelinmiş olması, aradığın ürünün bulunamaması veya satın almanın ertelenmesi gösterilebilir. Müşterilere çerezler yardımıyla yeniden pazarlama yapılması gerekir. Yeniden pazarlama doğru ve etkili uygulandığı takdirde çok iyi ve olumlu dönüşler elde ettiğiniz bir pazarlama kampanyası haline gelecektir. Minimum maliyetle maksimum getiri sağlanacaktır.

Remarketing ile öncelikli olarak marka bilinirliği çok daha güçlü hale gelecektir. Kullanıcı geçmişte ilgilendiği ürünle tekrar karşılaşacak ve alım sürecini yeniden gözden geçirecektir. Siparişini tamamlayan müşteri ile firma arasındaki iletişim ve etkileşim daha da güçlenecektir. Müşteriler hatırlandıklarını ve özel indirim veya avantajla tekrar davet edildiklerini görünce marka sadakati oluşmaya başlayacaktır. Ayrıca, yeniden pazarlama aracılığıyla web sitenizin trafiği artacaktır ve bu süreç içerisinde web siteniz daha görünür hale gelecektir. Sitenin değeri bu süreçte artış gösterecektir.

https://www.timsahajans.com.tr[/vc_column_text][/vc_column]

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans