İletişim Sayfası ve Kurumsal Sayfalar : Sitenizde sergilenecek olan reklamlar kesinlikle içeriğinizle alakalı olacaktır. Ziyaretçileriniz içeriğinizle alakalı herhangi bir soru sormak için size ulaşmak isteyebilirler.
Sitenizin Güncel Olup Olmaması : Google kesinlikle sizin en son ne zaman içerik yayınladığınıza bakmaz; sizin belirli bir zaman aralığındaki günlük tıklanma sayınıza bakar.
İçeriklerin Önemi : İçerik için kesinlikle belirli bir sayı bulunmamaktadır. İçerik sayısının öneminin amacı aslında; site içeriğinizin ne olduğunu Ara Motoru olan Google’ın anlayabilmesidir.
Kategorilerin Önemi : Sitenizde en az 10 kategori bulunmalıdır ve her kategoride en az 2,3 makale bulunmalıdır.
Kullanıcı Deneyimi : Web site tasarımınız kesinlikle ve kesinlikle her cihaz için uyumlu olmak zorundadır. Bu hem başvurunuz için büyük bir önem kapsamakta hem de kullanıcı deneyimi için.
SEO : Google AdSense başvurusunda ki önemi kullanacağınız meta etiketleri sayesin de, Google’a sitenizin ne ile alakalı olduğuna dair yardım etmiş olacaksınız.
Arama Motoru Araçlarına Kayıt : Google Analytics, Search Console vb. araçlara mutlaka kayıt olun. Özellikle WordPress altyapılı bir web siteniz var ise; mutlaka SEO eklentilerinde bulunan arama motoru araçlarını boş bırakmayın API vs. girerek kaydınızı tamamlayın.
Diğer Reklamları Kaldırın : Google Adsense başvurmadan önce, diğer reklam kuruluşlarından aldığınız reklamları kesinlikle kaldırmalısınız. Çünkü Google kullanıcı dostu sitelere çok önem vermektedir. Karışık ve ilgisiz reklamlar ile kendi reklamlarının aynı sayfada bulunmasını istememektedirler.
0 Yorum