Girişiminize Dikkat Çekmenin 7 Yolu

Girişiminize Dikkat Çekmenin 7 Yolu

Girişimler, iş dünyasında inovasyon ve yaratıcılığın ana itici gücüdür. İşiniz, olmasını istediğiniz her şeydir; tek sorun başkalarının dikkatini çekmektir.

Medyanın Gözünü Tutun

Ürününüzün başka hiçbir yerden satın alınamayacak benzersiz sürümlerini satan 24 saatlik bir alan oluşturun. Örneğin, bir kulaklık şirketiyseniz, üzerlerine benzersiz bir tasarım yazdırabilir veya etkinlik için özel bir renk düşünebilirsiniz. Yazılım satıyorsanız, her indirme işleminde bonuslar sunabilirsiniz.

Sosyal Medya

Sosyal medya da pek çok uygulama var ve her geçen gün de bir yenisi piyasaya çıkıyor.  Örneğin Twitter, yaklaşık 15 yıldır halen büyümeye devam ediyor. Birçok işletme, tweet atma ve müşterileriyle konuşma yoluyla unutulmamayı hedefliyor. Örneğin bazı restoranlar, insanları twitter hesaplarını takip etmeye teşvik etmek için alay ve mizah gibi yöntemleri kullanıyor. Bu taktik, restoran için sürekli yeni bir müşteri demek ve aynı zamanda ücretsiz reklam yapmak demektir.

Hedefli Pazarlama

Instagram ve YouTube gibi uygulamalar, iyi seçilmiş reklamlara sahip olmasıyla tanınır. Bu beceri, kullanıcıların ücretsiz olarak vazgeçtikleri bilgileri anlama yeteneklerinden kaynaklanmaktadır. Müşteri ilgi alanlarına uyan bir ürün görürse satın alma olasılıkları o kadar artar.

Trendler'e Katılın

Trendler, şirketinizi insanların dikkatine sunmak için harika bir yoldur. Halihazırda bir takipçiniz yoksa yeni bir trendi tahmin etmek veya bir trendi başlatmak yeni insanları şirketinize yönlendirebilir. Örneğin sektörünüzle alakalı günlük hashtag'leri arayın ve herkesin girişiminizle ilgilenmesini sağlamaya çalışın.

Harika Fırsatlar

Dikkat çekmek için hiçbir şey bedava olmaktan daha iyi değildir. Eşantiyonlar gibi ücretsiz markalı fikirler, müşterinizin farkındalığını artırırken, aynı zamanda harekete geçirici mesaj eklemenize de olanak tanır.

Müşteri Kuponlarını İade Etme

Müşterilere, hizmetinizi kullanırlarsa veya ürününüzü satın alırlarsa gelecekteki satın almalar için bir indirim olacağını bildirin. E-posta o an satın alma ihtiyacı duymasa bile, gelecekte satın almaya teşvik edebilir.

İncelemeler Karşılığında Ürün Veya Hizmet

Çoğu kişi incelemeyi satın almak olarak değerlendirir, ancak yine de, ürününüz ucuzsa veya birinin incelemesinin yeterli satın alımı sağlayabileceği düşünülüyorsa mutlaka bu yöntemi denemeniz gerekir.

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans