Evergreen İçerik Nedir? Nasıl Hazırlanır?
İçerik pazarlama dünyasına hâkim olanların sıklıkla karşılaştığı bir içerik türü olan evergreen içerik, hem dijital içerik üreticiliği yapan markalar hem de içerik üreticileri açısından oldukça önemlidir. Okuyucuların her zaman okuyabilecekleri ve güncelliğini koruyan içerikler olarak tanımlanan evergreen içerikler giriş seviyesi içerikler olarak tanımlanabilmektedir.
Evergreen İçerik Nedir?
Evergreen içerik devamlı güncelliğini koruyan, SEO uyumlu, okuyucuların sürekli olarak okuyabilecekleri içeriklerdir. Zamansız içerik olarak da tanımlanan bu içerik türü okuyucuların temel bilgi gereksinimlerini karşılamak amacıyla nedir, ne işe yarar ve nasıl yapılır gibi sorulara cevap aramak amacıyla oluşturulur. Evergreen içerikler eskimez, her zaman güncel kalabilen içeriklerdir.
Evergreen içerikler giriş seviyesi olan içeriklerdir. Üzerinde araştırma yapılması ve bilgi sahibi olunması gereken bu içerikler, uzun vadede site trafiğini, marka bilinirliğini artırmaya yarar. Yazıldıktan uzun süre sonra da okunsa güncel kalan bu içerikler SEO uyumlu yazılması halinde Google için oldukça değerli bir içerik halini alır. Bu nedenle evergreen içerikler oldukça önemlidir. Özgün bir şekilde hazırlanması durumunda Google arama motorunda sitenizin üst sıraya yerleşmesine yardımcı olur.
Evergreen İçerikler Nelerdir?
Evergreen içeriklere bakıldığında bir konu hakkında nedir, nasıl yapılır gibi soruların sorulduğu içeriklerdir. Evergreen içerikler yemek tarifleri, ipuçları ve püf noktaları, liste içerikler, sık sorulan sorular, ürün incelemeleri, videolar, tanımlamalar, en iyi listeleri olarak tanımlanabilir.
Evergreen İçerik Nasıl Olmalıdır?
Evergreen, sözcük anlamında sürekli yeşil olarak tanımlanır. Bu nedenle, evergreen içerikler kapsayıcı, süreklilik arz eden ve giriş seviyesi bilgiye sahip içerikler olmalıdır. Bilinmeyen bir alanda veya bilgi kirliliği bulunan bir alanda yazılan bir yazı, terimi veya konuyu açıklayan yazılar evergreen içerik olarak kullanıcılara sunulur.
Evergreen içeriklerde dikkat edilmesi gereken bazı hususlar vardır. Bu hususlardan biri de konuya yeni başlamış bir kitleye hedef alan içerikler olmalıdır. Temel bilgiye ulaşmak isteyen kullanıcıları hedefleyeceğiniz için içeriğinizin konusu hakkında tüm soruları yanıtlayan içerikler olmalıdır. Temel bilgi üzerine yazılacağı için teknik dilden mümkün olduğunca arındırılarak yazılması en doğrusudur.
Evergreen içerik üretebilmek için ilk aşamada okuyucu kitlesine değer katabilecek, bilgilendirecek ve aradığı konuyla ilgili zihinde meydana gelebilecek sorulara yanıt verebilecek, açıklayıcı ve bağlamdan uzak olmayan bir içerik kurgusu hazırlanmalıdır.
https://www.timsahajans.com.tr/
0 Yorum