Düşük Rekabetli Anahtar Kelimeler Nasıl Bulunur?

Düşük Rekabetli Anahtar Kelimeler Nasıl Bulunur?

Düşük rekabetli anahtar kelimeler SEO söz konusu olduğunda kullanımına dikkat edilmesi gereken ve sıralamalarda yukarıya çıkmanıza yardım edecek anahtar kelimelerdir. Anahtar kelime olarak düşük rekabetli anahtar kelimeler kullanıldığında Google sıralaması ve diğer sıralamalarda yükselmek yüksek rekabetli kelimelere ağırlık verildiği durumlardan daha kolay olacaktır.

Düşük rekabetli anahtar kelimeler seçerken yazılarımızda yüksek rekabetli anahtar kelimeleri tamamen göz ardı etmememiz gerektiğini de vurgulamak isteriz. Bununla beraber kullanımı ve araştırılmasına önem vermeniz gereken düşük rekabetli anahtar kelimeler söz konusu olduğunda düşük rekabetli anahtar kelimeler nasıl bulunur sorusunun cevabını merak ediyor olabilirsiniz. Bu yazımızda sizin içim yazılarınız için anahtar kelime seçerken düşük rekabetli anahtar kelime nasıl bulunur sorusunu yanıtlayacağız.

Düşük Rekabetli Anahtar Kelimeler Seçerken Nelere Dikkat Edilmelidir?

Düşük rekabetli anahtar kelimeler bulmak için yapmamız gereken bazı ön çalışmalar mevcuttur. Her şeyden önce hedef kitleniz aklınızda belirli olmalıdır. Çünkü hedef kitlenizi bulabilmeniz için hem faaliyet alanınızın tanımını iyi biliyor olmanız hem de amacınızı iyi analiz etmiş olmanız gerekir.

Bu iki önemli kriteri de içinde barındırarak ulaşabileceğiniz hedef kitleniz sayesinde yazılarınızı etrafına konumlandıracağınız anahtar kelimelerinizi keşfetmeye başlayabilirsiniz. Anahtar kelime araştırma aşamasından önce bu şekilde bir şema yapmak ve olası anahtar kelimeler için fikirleri toparlamak genel yazım süreciniz için de fikir verici olacaktır.

Anahtar kelimelerinizi geliştirmek ve rekabet oranları hakkında bilgi almak için Ahrefs ve benzeri anahtar kelime uygulamalarından yararlanabilirsiniz. Aklınızda olan fikirleri bu tür SEO anahtar kelime programlarına girerek bu kelimelerin arama hacimlerini öğrenebilir ve tercihlerinizi ona göre yapabilirsiniz.

Bu tarz programlar sayesinde aynı zamanda kelimelerin zorluk kelimelerini de öğrenme şansına sahip olursunuz. Zorluk seviyesini filtrelemenin yanında aylık arama hacmi, küresel aranma hacmi ve benzeri unsurları da filtreleyebilir ve tercihlerinizi ona göre ayarlayabilirsiniz.

Bütün bu anahtar kelime çalışmasının yanında dikkat etmeniz gereken bir noktanın da kullanıcıların aradığı sorulara cevap vermek olduğunu unutmayın. Çünkü özgün ve ana fikir etrafında dönen metinler yazabilmek en az düşük rekabetli anahtar kelimeler kullanmak kadar önemlidir.

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans