Display (Banner) Reklam Nedir?

Display (Banner) Reklam Nedir?

Display ya da diğer adıyla banner reklam olarak da bilinen bir görüntülü reklam, genellikle tasarlanmış bir resim ya da fotoğraf ile gerçekleştirilen çevrimiçi ücretli reklam türlerinden biri olarak karşımıza çıkmaktadır.

Bu reklam türü sayesinde görüntüleyenler daha sonra tanıtımla birlikte resme tıklayarak ilgili açılış sayfasına yönlendirilebilmektedir. Görüntülü reklamlar, arama sonuçlarında bulunmadıkları için metin reklamlardan farklı işlevler görmektedir. Web sitelerinde tespit edilebilmektedirler ve etkileşimli ekranlar ya da kullanıcıyı meşgul etmek için bir tür animasyon içermektedirler.

Bu reklamlarda yeniden hedefleme de kullanılabilmektedir. Örneğin, bir kullanıcı e-ticaret ya da alışveriş sitesinde, kendi arabasına bir şey yerleştirebilmekte ve ardından siteyi satın almadan bırakabilmektedir. Reklamlar daha sonra, daha önce bıraktıkları satın alma işlemini tamamlamak için o kullanıcının sepetine tam olarak ne yerleştirdiğini tanıtmak için kullanılabilmektedir.

Görüntülü reklamlar, pazarlamacının ücretli reklam kampanyalarında ana bileşen olabilmektedir. Tıklama değerli görseller geliştirmek, bir izleyiciyi marka veya şirket hakkındaki alakalı içeriğe sahip bir açılış sayfasına yönlendirmeye yardımcı olmaktadır. Bu reklamlar, yalnızca marka bilinirliğini artırmakla kalmamakta, aynı zamanda ziyaretçiyi huniye yönlendirmek için ziyaretçinin filtrelenmesine yardımcı olmak amacıyla ziyaretçilerin ilgisini çekebilmekte ya da yeniden etkileşime geçebilmektedir.

Bu, şirketlerin dünya çapında farklı ilgi alanları için sürekli olarak etkileşime giren teknolojik açıdan bilinçli bir kitleye ulaşmaları için büyük bir fırsat olmaktadır.

Display Reklam Modelleri Nelerdir?

Display reklamların birkaç modeli bulunmaktadır. Bu modeller genel olarak belli sorulara cevap vermektedir. Sizler için kısaca bu soruları ve cevapları derledik.

Reklam Verenler Kimleri Hedeflemelidir?

Anonim kullanıcıları benzersiz şekilde tanımlamak için, çevrimiçi reklam verenler, belirli bir tüketiciye hangi reklamların sunulacağına karar vermek için belirli bilgisayarların benzersiz tanımlayıcıları olan çerezlerden yararlanma eğilimi göstermektedirler. Çerezler, bir kullanıcının bir şey satın almadan sayfadan ayrılıp ayrılmadığını izleyebilmektedir. Bu nedenle, reklam veren kullanıcıyı, ziyaret ettiği siteden reklamlarla yeniden hedefleyebilmektedir.

Çevrimiçi Görüntülü Reklamcılığın Tanımı Nedir?

Görüntülü reklamcılık (banner reklam), ticari bir mesajı görsel olarak metin, logo, animasyon, video, fotoğraf ya da diğer grafikler kullanarak aktaran bir reklam türü olmaktadır. Görüntülü reklam verenler, reklamların etkisini artırmak için kullanıcıları belirli özelliklerle sık sık hedeflemektedir.

https://www.timsahajans.com.tr

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans