COVID–19 Sonrası Pazarlama Stratejisi Nasıl Olmalı?

COVID–19 Sonrası Pazarlama Stratejisi Nasıl Olmalı?

Dünya COVID–19 ile boğuşurken, COVID sonrası dijital pazarlama dünyasındaki bizler için nelerin değişebileceğini iyi hesaba katmak gerekiyor.

Koronavirüs’ün hayatımıza kazandırdığı en önemli şey dijitale geçme hızımızın artmasıdır. Bugün tüm firmalar kendilerini hazır tutmak ve satışlarının etkilenmemesi için dijital dünyadaki yerlerini almaya çalışıyor. Çünkü sosyal mesafe kuralı ile birlikte her şey uzaktan erişim imkanına sahip olmak zorunda.

Korona sonrası başarılı bir pazarlama yapabilmek için bazı önemli hususlara dikkat etmeniz gerekiyor. Bizde uygulamanız gereken stratejileri sizin için anlatalım istedik.


  1. Sahip olduğunuz müşterilere odaklanın


Yeni müşteriler için mücadele ediyorsanız önceliğiniz elinizde olan müşterilerinize odaklanmak olmalıdır. Zorlu bir sürecin içinden geçiyorsunuz ve yenilerini kazanayım derken var olan müşterilerinize karşı ilgisiz olmanız size para ve güven kaybettirecektir.

  1. Her şeyi internete taşıyın


Salgın bazı kısıtlamalar nedeniyle satışlarınızı etkileyecektir. Bunun için sosyal medya kampanyaları oluşturup e-ticaret siteniz üzerinden ürünlerinizin satışını yapabileceğiniz gibi internet siteniz üzerinden de hizmetleriniz hakkında insanlara sunumlar yapabilirsiniz. Ne kadar çok kanaldan yeni insanlara ulaşırsanız bu sizin marka bilinirliğiniz ve güvenirliğiniz için o kadar fayda sağlayacaktır.

  1. Reklamlara yatırım yapın


Daha fazla insan evde ve sosyal medyada zaman geçirdikçe, birçok sektörde dijital reklamlara ağırlık vermeye başladı. Örneğin Facebook ve Instagram gibi platformlarda vereceğiniz reklamlar sizin insanlara işinizin canlı ve iyi olduğunu artık bu yeni normalin çok önemli bir parçası olmayı hedeflediğinizi hatırlatacaktır.

  1. Özel fırsatlar ve teklifler sunun


İşletmeler yeniden açılmaya başladığında, insanların ilgisini çekmenin yolu, özel satış promosyonları veya fırsatları sunmaktır. Bu teklifleri sosyal medya platformlarında ve e-postalarınızda duyurabilirsiniz.

Bu tür teklifler, yeni müşteriler kazanmaya yardımcı olurken, eski müşterilerin de tekrar sizinle ilgilenmesini sağlayacaktır. Fırsat ve teklifler birden çok sektör için işe yarayabilir, özellikle koronavirüsten en çok etkilenen restoranlar için çok daha fazla işe yarayacaktır. İndirimler, ücretsiz ödemeler ve benzer tasarruf seçenekleri, müşterilerin size yatırım yapması için gereken teşvikler olabilir.

İşini en iyi şekilde yapan firmalar bu sürecin sonundan güçlenmiş olarak çıkacaktır. Bu süreçte güçlü kalmak ve büyüyerek yola devam etmek için https://www.timsahajans.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans