2021’de İzlenebilecek En İyi 6 Pazarlama Trendi

2021’de İzlenebilecek En İyi 6 Pazarlama Trendi

2021 yılının başlangıcına hazırlanırken pazarlamacılar yeni teknoloji trendleri, alıcıları bulmanın ve onlarla bağlantı kurmanın yeni yollarını dört gözle bekliyor. Bizde bu beklentiden yola çıkarak 2021’de izlenecek pazarlama trendleri hakkında birkaç öneri verelim istedik.


  1. Sesli arama


2020'deki en belirleyici pazarlama trendi sesli aramaların artması olmuştu. Muhtemelen 2021 yılında yine sesli aramalar kullanılmaya devam edecek.

Özel ürünlerden normal market alışverişine kadar, alıcılar ürünler hakkında bilgi bulmak ve siparişlerini vermek için akıllı telefonlar kullanıyor. Mobil cihazlarda şu anda, adres, takvim hatırlatıcıları veya şarkı adı gibi basit sorgular için sesli aramalar kullanılıyor. Ancak kullanıcı ihtiyaçları genişledikçe ve daha karmaşık hale geldikçe, sesli arama özellikleri ve optimizasyonları da artacaktır.

  1. Müşteri deneyimi


Pazarlamanın müşteri deneyimi ile harmanlanması gerektiği fikri yeni değil, ancak önümüzdeki yıl büyük olasılıkla ilgi çekecek.

Harmanlanmış bir marka deneyimi, müşteri hizmetini ve ciddi yatırımlarla ilişki kurmayı gerektirir; kendinizi pozitif deneyime, duyguları değiştirmeye ve müşterileri memnuniyetine adarsanız geri dönüşümü o kadar çok artırırsınız.  Müşteriler keyifli deneyimlerini veya üstün hizmetlerini paylaştıklarında, yorumlarının yeni alıcı davranışını etkileme olasılığı reklamlardan daha yüksektir.

  1. Kişiselleştirme


Müşteri deneyimini iyileştirmenin önemli bir yolu, her şeyi bireyle ilgili hale getirmektir.  Bir alıcıyı adıyla selamlamak için temel otomasyonun ötesine geçerek dönüşümleri en üst düzeye çıkarmak için davranış, istek ve ihtiyaçlardan yararlanmak, kişisel alışveriş alışkanlıklarını ve göz atma eğilimlerini artıracaktır.

  1. Yapay Zeka


Sohbet robotları, otomasyon türleri, kişiselleştirilmiş öneriler ve tahmine dayalı analizler önemli pazarlama işlevlerine yardımcı olan araçlardır.

  1. Canlı video


Canlı video izlemek, bir blog içeriği veya sosyal gönderiyi okumaya tercih edilir. Özellikle içerik geçici ise bir yakınlık ve aciliyet duygusu yaratır. Etkileşimli 360 derece videolar daha iyi video deneyimleridir.

  1. Marka bütünlüğü


Olumsuz deneyimler öfkeli müşterilerin bir markaya ne kadar çok zarar verebileceğini biliyoruz. Müşteri deneyiminin ötesinde bile, markaların işlerinin her alanında etik davranmaları beklenir. Marka kimliği dürüstlük, alçakgönüllülük ve tutarlılık gerektirir aksi takdirde, tüm yanlış nedenlerden dolayı marka bilinirliği riske atılmış olur.

https://www.timsahajans.com.tr/

0 Yorum

TAKİP ET @timsahajans